New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 397
  • Views Views: Views 23K
Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...
Ja, har fået samme - ingen ændringer.....dog har jeg 48 timer til at sørge for jeg får "min egen" plads; ellers bliver den frigivet og kan købes af andre jvf oplyst prioriterede rækkefølge

Hvis du vil hente "din egen plads" har det altid været 48 timer den var låst.
Vi andre der ikke har låst plads - har bare 48 timer at hente før næste hold.

Vi fik aldrig låst vores 8 pladser - og det er skide irriterende, så vi skal ind hver gang i panik og hente. AGF har ikke ville åbne for låsning igen.

Vi fik aldrig låst vores 8 pladser - og det er skide irriterende, så vi skal ind hver gang i panik og hente. AGF har ikke ville åbne for låsning igen.

Generelt er det her med at skulle ind og "trække" sin plads et helt forfærdelig system. Uanset om det er fast, unummeret eller ståplads.
Jeg bærer over med det, fordi vi spiller på et midlertidigt stadion og de gerne vil undgå billetspild.
Men når vi flytter ind på det nye stadion, så forventer jeg at vi fra dag 1 kører med at et sæsonkort naturligvis er et sæsonkort, som vi har, for netop ikke at skulle tænke over om vi kommer ind til næste superligakamp.
Så er det naturligvis helt fair, at ens plads skal frigives, hvis man ikke kan komme - men generelt har de fleste jo sæsonkort,
fordi de kommer til flere kampe end de ikke kommer til.

Generelt er det her med at skulle ind og "trække" sin plads et helt forfærdelig system. Uanset om det er fast, unummeret eller ståplads.
Jeg bærer over med det, fordi vi spiller på et midlertidigt stadion og de gerne vil undgå billetspild.
Men når vi flytter ind på det nye stadion, så forventer jeg at vi fra dag 1 kører med at et sæsonkort naturligvis er et sæsonkort, som vi har, for netop ikke at skulle tænke over om vi kommer ind til næste superligakamp.
Så er det naturligvis helt fair, at ens plads skal frigives, hvis man ikke kan komme - men generelt har de fleste jo sæsonkort,
Og ellers må man formode en betratelig rabat eller lignende.

Jeg er nu også ret sikker på, det bliver sådan....men med den tilføjelse, som du selv er inde på, at der kommer et eller andet tiltag, der skal sørge for optimal anvendelse af pladsen til flest mulige. Dét synes jeg er helt ok...dog synes jeg, at vi skal kunne melde fra med f.eks op til 1 times varsel, ikke 8 som det vidst er pt i Vejlby

FCN har i øvrigt afvist at udvide udebaneafsnittet mod AGF. De vil nok hellere have et halvtomt stadion end at give AGF den fordel.

Jeg er nu også ret sikker på, det bliver sådan....men med den tilføjelse, som du selv er inde på, at der kommer et eller andet tiltag, der skal sørge for optimal anvendelse af pladsen til flest mulige. Dét synes jeg er helt ok...dog synes jeg, at vi skal kunne melde fra med f.eks op til 1 times varsel, ikke 8 som det vidst er pt i Vejlby
Er 8 timers varsel ikke fair nok ?
Billetten skal jo trods alt nå at kunne afsættes til en anden.
Her er 1 time ikke meget, med mindre man bor ultratæt på stadion.

Ved vi noget om hvad andre klubber gør ?

Jeg tænker, at der kommer begge dele: sektioner til dem, som ønsker altid at have de samme pladser til alle kampe, og til dem, som ønsker at trække en billet til hver kamp. Det positive ved det er nemlig, at man kan prøve at sidde forskellige steder og købe ekstra pladser ved siden af til nogle venner, som kun kommer en gang imellem.

Og ja, enig – jeg tænker også, at dem med sæsonkort fremover husker at afmelde deres plads, hvis de ikke dukker op. Nu kan man jo se, hvor vigtig fanscoren bliver fremover, så dem med faste pladser husker nok at afmelde dem, så de ikke får minus på fanscoren.

Er 8 timers varsel ikke fair nok ?
Billetten skal jo trods alt nå at kunne afsættes til en anden.
Her er 1 time ikke meget, med mindre man bor ultratæt på stadion.

Ved vi noget om hvad andre klubber gør ?
Lige udover når vi spiller søndag kl 14, så det svært at nå at frigive den, hvis man er blevet syg i løbet af natten 🫣

De ved at de aldrig får brug for at få den tjeneste gengældt.
Modsat eksempelvis Brøndby, hvor jeg mener at de både har udvidet for os og omvendt.

FCN er nogle svinske pernittengryn.
Både FCK, FCM, Brøndby, Randers m.fl. udvider hver gang. Ingen problemer.
Så vidt jeg husker, er det kun sejlsports- og rødvinsklubben i Nordsjælland der hellere vil have tomme pladser end gøre udeholdet - og egen økonomi - en tjeneste.

Latest posts

Back