WTF.... Den stod som udsolgt kl lidt over 10 hos os mener jeg.
Vi spekulerede i at AGF havde opkøbt alt og solgt til fanklubberne...
Også skørt når billetter har været kl 12 hele sæsonen - så lige at gøre det kl 10, og i øvrigt sende en mail ud om det samme dag...kl 10.
Tak for heads up..... eller noget
Også skørt når billetter har været kl 12 hele sæsonen - så lige at gøre det kl 10, og i øvrigt sende en mail ud om det samme dag...kl 10.
De lagde info ud på SoMe for 7 dage siden, og på billetsiden har info ligget nogle dage.
Men enig med dig, at de godt kunne have sendt en mail ud i lidt bedre tid.
Nej, det gjorde der ikke. Udsolgt-markeringen kom omkring kl. 11:45 eller deromkring, så der har været mulighed for at hente billet, så de spekulationer holder ikke.
Men der var trods alt kun omkring 1.050 billetter til salg.
Men ja, det er lidt skørt, at de ændrer tidspunktet denne gang, men de har været fine til at informere om, hvornår billetsalget starter.
De lagde info ud på SoMe for 7 dage siden, og på billetsiden har info ligget nogle dage.
Men enig med dig, at de godt kunne have sendt en mail ud i lidt bedre tid.
Nej, det gjorde der ikke. Udsolgt-markeringen kom omkring kl. 11:45 eller deromkring, så der har været mulighed for at hente billet, så de spekulationer holder ikke.
Men der var trods alt kun omkring 1.050 billetter til salg.
Men ja, det er lidt skørt, at de ændrer tidspunktet denne gang, men de har været fine til at informere om, hvornår billetsalget starter.
Jeg står korrekset - ift hvornår de i første omgang skrev det ville åbne.
Men shit det er underligt at have kl 12 hele sæsonen, og så pludselig kl 10. Det fuckede det i hvert fald op for os, at vi ikke ordenligt fik det skrevet ned.
Jeg prøver at købe til FCN - AGF som AGF Play abonnement, men jeg kan ikke komme til den side hvor man vælger hvor mange billetter man skal købe? Er den også allerede udsolgt? Da jeg tjekkede i eftermiddags kunne jeg godt, men manglede min kammerats liga login...
Jeg prøver at købe til FCN - AGF som AGF Play abonnement, men jeg kan ikke komme til den side hvor man vælger hvor mange billetter man skal købe? Er den også allerede udsolgt? Da jeg tjekkede i eftermiddags kunne jeg godt, men manglede min kammerats liga login...
Ja, jeg kender også et par stykker, der lige har købt dertil. De var dog også med derovre, da vi kunne se folk i hvidt blive smidt ud. Jeg skal på deres vegne gerne aftage, hvis nogen har købt for mange.
Noget andet: Er der en plan for, hvordan salget til de næste hjemmekampe bliver?
Jeg har ofte siddet på C1 afsnittet i Farum og oplevet en overvægt af AGF sympati.
Man skal self ikke troppe op i AGF trøje ved indgangen, men hen ad vejen har jeg set folk smide overtøjet uden af blive smidt ud.
Jeg har købt dertil igen.
Jeg har ofte siddet på C1 afsnittet i Farum og oplevet en overvægt af AGF sympati.
Man skal self ikke troppe op i AGF trøje ved indgangen, men hen ad vejen har jeg set folk smide overtøjet uden af blive smidt ud.
Jeg har købt dertil igen.
I forhold til FCN - AGF, så fik jeg desværre heller ikke billet til udebaneafsnittet.
Jeg vil gerne afsted med mine 2 børn på 8 og 10. Det ser ud til at B2 allerede er udsolgt. Jeg overvejer istedet at købe på A3 lige op ad udebaneafsnittet, eller er det bedre at vælge C1?
Vi vil forsøge at begrænse eurofien når AGF scorer, men hvor stor tror I risikoen er for at vi bliver smidt væk, hvis vi udviser sympati med udeholdet?
I forhold til FCN - AGF, så fik jeg desværre heller ikke billet til udebaneafsnittet.
Jeg vil gerne afsted med mine 2 børn på 8 og 10. Det ser ud til at B2 allerede er udsolgt. Jeg overvejer istedet at købe på A3 lige op ad udebaneafsnittet, eller er det bedre at vælge C1?
Vi vil forsøge at begrænse eurofien når AGF scorer, men hvor stor tror I risikoen er for at vi bliver smidt væk, hvis vi udviser sympati med udeholdet?
På X skriver AGF i et opslag, at flere af klubbens fans angiveligt er blevet bortvist. Årsagen skulle være jubel på afsnittet ved siden af, som er forbeholdt udeholdet.
Hvis I klæder jer neutralt tror jeg ikke at de kan smide jer ud. Og alle kan jo lide at se et flot mål, også selvom udeholdet scorer det, se lidt jubel er også ok. At alle AGF-mål så per definition er flotte mål, er en anden sag.
Dengang jeg boede på Østerbro, tilbage i 90'erne, var jeg som regel til FCK-AGF kampene og en af gangene havnede jeg lidt uheldigt midt mellem en flok højtråbende FCK-fans. Jeg prøvede at styre mig, men det var svært, for AGF var bedst og vandt fortjent. Ved et af målene rakte jeg begge hænder i vejret, men kom så i tanke om omgivelserne og skyndte mig at sænke dem dybt i hovedbunden til en simuleret frustration. Speciel oplevelse. Jeg tænker dog ikke at I behøver at holde jer tilbage i Farum.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.