Der var lidt spænding helt frem til 18 km før mål.
Det negative:
Mads P mangler noget endnu. Han skal have medvind næste søndag, hvis han skal vinde.
Igen et stort løb som jeg ikke så til ende men ser opdateringer på Twitter.
Det negative:
Mads P mangler noget endnu. Han skal have medvind næste søndag, hvis han skal vinde.
Når jeg tænker på, hvor meget der blev spekuleret i Vingegaard var dopet, da han kørte sit livs enkeltstart, fatter jeg ikke, Pogacar går så meget fri i medierne.
3 løbsdage og har vundet 2 monumenter og Strade. Latterligt.
Synes han så markant stærkere ud end i E3 og Dwars. Så forsigtig optimist på hans vegne før Roubaix.
Og tror det bliver super spændende. Bliver virkeligt svært for Pogacar at sætte de andre uden Kvaremont. Han ser også helt smadret ud her efter løbet, så ingen tvivl om han også var på limit.
Det negative:
Mads P. Er relativt tung i forhold til pogacar, og vist også lidt mere end Van der Poel. Tror på han og Van Aert er med helt på linje med Pogacar og Van der Poel Fredag
Mads P. Er relativt tung i forhold til pogacar, og vist også lidt mere end Van der Poel. Tror på han og Van Aert er med helt på linje med Pogacar og Van der Poel Fredag
Ja, Mads er vel omkring 75 kg. og Pogacar vel 12-13 kg. lettere. Tror MvDP nok også lige er 4-5 kg. lettere end ham, mens Wout måske endda er en smule tungere (og Ganna er helt sikkert).
Synes han så markant stærkere ud end i E3 og Dwars. Så forsigtig optimist på hans vegne før Roubaix.
Og tror det bliver super spændende. Bliver virkeligt svært for Pogacar at sætte de andre uden Kvaremont. Han ser også helt smadret ud her efter løbet, så ingen tvivl om han også var på limit.
Nej, ikke så længe Pogacar kører der. Tror godt han kan holde hjulet på MvDP men ikke når MvDP sidder i hjulet på Pogacar. I dag prøvede han dog reelt ikke, men virkede ret fokuseret på at køre sit eget tempo.
Hørte i øvrigt at han også have kørt 100km. ekstra efter Dwars i onsdags. Det havde han nok ikke gjort hvis han satsede 100% på Flandern. Lugter mere af forberedelse til Roubaix.
Nej. Og det gjaldt også alle de andre i den store favoritgruppe, som rev sig løs langt ude. Kan til dels forstå Red Bull, som gerne ville holde Remco fri af positionskampen, men var en del andre der også hjalp til.
Nej. Og det gjaldt også alle de andre i den store favoritgruppe, som rev sig løs langt ude. Kan til dels forstå Red Bull, som gerne ville holde Remco fri af positionskampen, men var en del andre der også hjalp til.
Sexyass smadrer Baskerlandet, men Skjellmose med en flot andenplads i dag. Det ser spændende ud frem mod Amstel og Fleche (vinderen af Liege er givet på forhånd).
Jeg bruger af og til en telegram kanal som hedder ciclismo sin spoilers, det er paa spansk men ret nemt.
Fx Itzulia etape 2 con tiempo de sidste 28km
sin tiempo de sidste 2 km.
ja det svarede ikke rigtigt paa dit sporgsmaal - men et fint filter, der findes nok noget tilsvarende paa engelsk
Jeg bruger af og til en telegram kanal som hedder ciclismo sin spoilers, det er paa spansk men ret nemt.
Fx Itzulia etape 2 con tiempo de sidste 28km
sin tiempo de sidste 2 km.
ja det svarede ikke rigtigt paa dit sporgsmaal - men et fint filter, der findes nok noget tilsvarende paa engelsk
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.