Det er jo ligegyldigt. Serra er som sædvanlig alligevel ikke 100% fit eller for den sags skyld god nok. Hvis jeg skulle lave et angrebshieraki lige nu hedder den Bech, Bogere, Anderson, Serra.
Det er jo ligegyldigt. Serra er som sædvanlig alligevel ikke 100% fit eller for den sags skyld god nok. Hvis jeg skulle lave et angrebshieraki lige nu hedder den Bech, Bogere, Anderson, Serra.
Spørgsmålet er om han nogensinde sådan for alvor har været fit i sin tid i AGF. Synes altid han har været på vej tilbage fra en skade. Ikke at jeg vil forklejne hans udfordringer uden for banen, men det må også sætte sig fysikken på det niveau, hvor de sidste 5% betyder meget.
Altså lige præcis ved den her karantæne havde det givet mening, hvis man havde besluttet at "suspendere afsoningen af spilledagskarantænen i en prøvetid på ét år".
Altså lige præcis ved den her karantæne havde det givet mening, hvis man havde besluttet at "suspendere afsoningen af spilledagskarantænen i en prøvetid på ét år".
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.