New posts

1. Division 2025/2026

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 417
  • Views Views: Views 28K
1. Division 2025/2026
elsker david. det hold der præstere så godt nu, er jo bygget på den base som david lavede, det kan godt være det sluttede på en negativ note, men det ændre ikke på noget.
håber ham alt godt der hvor hand lander. (please TV2, han er fucking god på tv)
Din bøn blev hørt:

- David Nielsen indgår i Superliga-dækningen efter påske, mens Bo Henriksen indgår i Tirsdagstrænerne.
- Begge vil desuden være gennemgående eksperter i TV 2 Sports VM-studier til sommer, mens ekspertpanelet til de to kommende landskampe i studiet består af Bo Henriksen, David Nielsen og Nicklas Bendtner, skriver TV2.

Aab er pt fem point over nedrykningsstregen i 1. div...
Der er altså også et eller andet symbolsk over, at de er ved at tabe hjemme til netop Esbjerg. En depeche, der sendes videre.

Eller, for nu at bruge et andet billede med et par nordjyske 90er-angribere, så fik David Nielsen trukket sværdet ud af stenen i Århus, og nu får Steffen Højer så trukket Sorteper-kortet ud af EfB i Aalborg.

Det er fantastisk med AaB i 1. div, men jeg magter godt nok ik flere Sjællandske hold i Superligaen..

Ja, det ser skidt ud på den front lige pt, med to jyske ud og to sjællandske op. Endda en så dødsyg klub som Hillerød.
Vi må håbe på at Esbjerg kan spille sig op, så vi kun får ét Sjællandsk ekstra op.

Jeg kan læse mig til, at AaB formentligt kommer til at justere deres forventninger til -50 mio. kroner.

Deres aktuelle egenkapital er 62 mio.

Kan i huske dengang vi pantsatte spillere for at få driften til at køre rundt og betalte så meget i løn i forhold til spillernes niveau, vi i enkelte tilfælde betalte noget af lønnen for at komme af med dem men så fik bestyrelsen en dengang sjælden god beslutning og ansatte en direktør fra fucking Randers? Det var tider...

Latest posts

Back