New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 119K
Hvorfor vælger Visma at fører hele dagen, også prøver Jonas ingenting? Og bliver slået af Hindley i en spurt også…
Benene var der nok bare ikke da det kom til stykket. Generelt har han jo virket noget under normalt niveau det meste af Vueltaen. I normal tour-form havde han vel ført med over fem minutter nu.

Benene var der nok bare ikke da det kom til stykket. Generelt har han jo virket noget under normalt niveau det meste af Vueltaen. I normal tour-form havde han vel ført med over fem minutter nu.

Jamen det er jo nok rigtigt, og det er gamet. Men så forstår jeg ikke helt at Tulett skulle smadre sådan til den at det satte både Kuss og Jorgensson. Men jeg er jo heller ikke DS eller andet end simpelt motionist 😁

Han er slet ikke god nok til at angribe lige nu.

Hindley ser stærkest ud imø, men han er for langt bagud til at vinde og bør tabe yderligere i morgen.
Som Jeg ser det kan Almeida ikke køre fra Jonas opad, men hvis han kører en vild ITT kan han måske næsten true trøjen.
Det havde været fint med et Jonas angreb i dag 30 sekunder og så var det hans Vuelta

Som Jeg ser det kan Almeida ikke køre fra Jonas opad, men hvis han kører en vild ITT kan han måske næsten true trøjen.
Det havde været fint med et Jonas angreb i dag 30 sekunder og så var det hans Vuelta
De to ting kan begge være og er sande på samme tid.

TT bliver meget interessant. Jeg tror på, at vi får nogle navne at se i top 10, som folk måske ikke kender så godt., og så tror jeg meget på Alec Segaert.

Jamen det er jo nok rigtigt, og det er gamet. Men så forstår jeg ikke helt at Tulett skulle smadre sådan til den at det satte både Kuss og Jorgensson. Men jeg er jo heller ikke DS eller andet end simpelt motionist 😁

Tulett fik jo sat Almeida af - hvor Jonas hang i. Men Almeida kom så tilbage til fronten. Men lige der var hele løbet da meget tæt på en afgørelse

Back