New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 352K
De er godt nok ikke kede af at træffe beslutninger i Kolding - de afslutter samarbejdet med cheftræner Albert Rude som kom til i januar 2025. Han efterlader dem på en 5 plads.

Jeg ved ikke om det er normen i 1 division men der er godt nok mange køb/salg hvert år. Måske spillerne skifter oftere og der er lidt mere lykkeridder over det - det er nok ikke alle der får alverden i løn. Som træner tænker jeg det må være en svær øvelse.

1774342163771.webp

Hvorfor er det, at det overhovedet er tilladt at være så ligeglad og skødesløs?
Der må sættes en stopper for den form for leg med klubber og penge - simpelthen latterligt at se på.

Der må sættes en stopper for den form for leg med klubber og penge - simpelthen latterligt at se på.

Både Hammer og Riddersholm udtrykte i Tirsdagstrænerne næsegrus beundring for ejerne. Hvis det er en generel holdning i toppen af DBU, forstår jeg fandeme godt, vi ser så mange elendige investor cases i dansk fodbold.

For ikke at snakke om det er rendyrket økonomisk doping.

Der satset i hvert fald i 1. division for tiden. Selv Aarhus Fremad har et underskud på over 9 mio. Store penge for en oprykker fra 2. division, som endda har fået øgede indtægter.

Både Hammer og Riddersholm udtrykte i Tirsdagstrænerne næsegrus beundring for ejerne. Hvis det er en generel holdning i toppen af DBU, forstår jeg fandeme godt, vi ser så mange elendige investor cases i dansk fodbold.

For ikke at snakke om det er rendyrket økonomisk doping.
Hvorfor skulle det være den generelle holdning i DBU?

Riddersholm blev uvenner med alt og alle i DBU for cirka 20 år siden?

En Dansk klub er verdens næstbedste breddeklub i følge Uefa.

Lyder vildt de kan tredoble medlemsantallet på tre år men de har tilsyneladende også gang i mange tiltag.

Lidt pudsigt, så kender jeg faktisk formanden en smule gennem nogle fælles venner. Super fin fyr. Udover at være formand i BK Union er han også iværksætter (Copenhagen Sparkling Tea), ihærdig motionscyklist samt træner i hans søns cykelklub. Har ingen ide om hvordan han får tid til det hele.

Lidt pudsigt, så kender jeg faktisk formanden en smule gennem nogle fælles venner. Super fin fyr. Udover at være formand i BK Union er han også iværksætter (Copenhagen Sparkling Tea), ihærdig motionscyklist samt træner i hans søns cykelklub. Har ingen ide om hvordan han får tid til det hele.
Fedt lille anlæg de har, altid hyggeligt og velorganiseret.

Der har jeg tilbragt en del søndag formiddage ude.

Positionering fra både klub og agent - begge parter vil vist gerne have deres version frem.

Til gengæld er den anden, der var sendt udenfor døren, kommet tilbage i varmen. En undskyldning overfor hele truppen kunne løse det problem.

En Dansk klub er verdens næstbedste breddeklub i følge Uefa.

Lyder vildt de kan tredoble medlemsantallet på tre år men de har tilsyneladende også gang i mange tiltag.

Det mest imponerende må næsten være, hvordan de finder frivillige nok til at håndtere tre gange så mange medlemmer.

Positionering fra både klub og agent - begge parter vil vist gerne have deres version frem.

Til gengæld er den anden, der var sendt udenfor døren, kommet tilbage i varmen. En undskyldning overfor hele truppen kunne løse det problem.

Det må nogen i Brøndby vist blive foreholdt. Lige nu fremstår det som om det er to forskellige ting de har gjort sig skyldige i eller i hvert fald at kun den ene må få at vide hvad det er. Klaibers forseelse må vel være noget der ikke er så konkret, hvis han ikke ved hvad det er, men straffen er bare faldet som om det var en specifik hændelse. Det er for så vidt fint med uro i Brøndby, men de må jo gerne få point i næste kamp...

Latest posts

Back