Det er sgu interessant ... her hvor der stadig er langt til mandag aften og noget der er utroligt meget mere interessant

.
Bisseck og TK gjorde man gik til 3-back. Nu har man Links og Tingager som oplagte 3-back typer. Men man har Emmery og formentlig også Borgere, der er oplagte offensive talenter. Skal man indrette formationen efter dem er det nok mest oplagt med offensive roller uden for meget defensivt ansvar. Det er ikke de nuværende 10'ere eller wingbacks.
Sportsligt tror jeg mere på 3-4-3 som nu. Den virker til at være ambitiøs og kræve meget af spillerne, men også til at give bonus når det kører.
Måske har
@cph ret, og
Emmery er klar til en wingback efter sommerferien. Han har meget godt i sit spil, og skal lægge noget defensivt, samt pasningsmæssigt på, som
@Thomas K skriver ganske godt. Så skal man finde en position til
Borgere, er det højre 10'er?
Kristjansson kan køres ind i rollen som venstre 10'er, som han allerede bliver.
Callø er centerforsvarer, så hvilken rolle skal han have i backkæden? Kan han dække 'Tingageren', eller skal han tage HCB og kan han i givet fald levere god nok boldomgang og fremrykke, til at dække pladsen godt nok?
Hvis man spiller 4-3-3 eller 4-4-2 kan de alle sammen passes ind - jeg ved ikke hvor Kristjansson passer bedst, dog.
Bemærk at jeg mener niveauet vil falde når de spiller, og jeg tror ikke de er klar til at starte, så jeg ser dem i anden række, efter en med etableret niveau. Men det er lettere at håndtere i næste sæson, når man ikke spiller for mesterskabet ... men man skal gerne slutte over BIF igen, for at holde dem nede, og gerne skaffe points i Europa og kvalificere os igen. Så det er hele tiden en balancegang