Transfervindue Sommer 2026
Voldsom kommentar Nizzleroy - minder mig næsten om de vibes der var imod Gift Links de første år han var her
Du må jo også være meget uenig med JP og hans stab - de ser åbenbart potentiale til hverdag for at udvikle en superligaspiller. Med hans tidligere meritter i Bundesliga og Zweite Liga.... ja, så tror jeg også han kan finde niveauet igen og spille superliga! Men la os nu se...
Links tog også meget meget længere tid end forventet - han var købt med helt andre forventninger, end der skulle gå så mange år før han blev rigtig god. Der skal forhåbentlig ikke gå så mange år med andre spillere. Og helst ikke med spillere der hentes ind omkring de 25 år som med Serra.
Men ellers enig i Holmertz indlæg
Vi har set ham blive kontinuerligt bedre lige siden JP trådte til. Fra helt ubrugelig til nu en kompetent superligaangriber. Der er jo ingen der siger at hans udvikling (eller tilbagevenden til tidligere niveau) stopper her - det vigtigste for en angriber er selvtillid og det må han begynde at have nu. Og nu har han syv kampe til at vise, at han skal tages seriøst som superligaangriber og kan han fortsat bygge på, score 3-4 mål mere og ellers løse sine opgaver tilfredsstillende kan jeg ikke se nogen grund til, at han som minimum er en fin backup til næste sæson.