New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 824K
Last edited:
Hvis nogen var i tvivl så kommer der til at blive installeret decideret showlys på det nye stadion.

Selvom jeg egentlig er en konservativ røv, så synes jeg sgu det kan være meget fedt.

Hvis nogen var i tvivl så kommer der til at blive installeret decideret showlys på det nye stadion.

Selvom jeg egentlig er en konservativ røv, så synes jeg egentlig det kan være meget fedt.
Bare det bruges korrekt så kan de være meget fedt. Men det kræver nogle flere European Nights og ikke bare søndag eftermiddage i dagslys😉

Last edited:
Jamen de fleste vil nok synes det bliver fedt....nok også mig....men med de 3 x navneopråb ved scoringer plus andre "tiltag" kan jeg godt frygte at "nogen" vil gøre alt for meget ud af at synliggøre at fodbold er en del af oplevelsesindustrien. Kan holde til meget......dog ikke klappepøller og andet mærkeligt håndboldgejl

Jamen de fleste vil nok synes det bliver fedt....nok også mig....men med de 3 x navneopråb ved scoringer plus andre "tiltag" kan jeg godt frygte at der vil gøre alt for meget ud af at fodbold er en del af oplevelsesindustrien. Kan holde til meget......dog ikke klappepøller og andet mærkeligt håndboldgejl
Jeg frygter egentlig ikke så meget det tager overhånd. Der var vist meget direkte feedback på 3x navn samt ny klipning af marchen sidste år. Læste jeg ikke også et sted at AGF går konservativt til værks med lysreklamer for at bevare en æstetik?

I den konservative suppe synes jeg godt der er plads til lidt lysgejl uden det bliver udvandet.

Groupama Arena i Budapest

I dag var jeg på Groupama Arena i Budapest, som efter sigende skulle ligne vores kommende stadion på mange punkter. Og jeg må sige: Selvom stadionet kun var lidt over halvt fyldt, var lydkulissen helt fantastisk. Kan vi få noget, der minder om det, eller endda noget endnu bedre, bliver det simpelthen formidabelt.

Samtidig har de virkelig styr på sikkerheden. For at købe en billet skal man registreres og have et fankort. Her skal man vise pas, få taget billeder, og begge hænder bliver scannet. Når man ankommer til stadion, scanner man fankortet og sin hånd, og så åbner porten. Det gik supersmertefrit.

Inde på stadion sætter man penge på sit fankort og bruger det til øl, mad, merchandise og alt det andet, der er at få. Det fungerede upåklageligt, og faciliteterne var helt i top. 🍺⚽

Alt i alt en kæmpe oplevelse, som gav store forhåbninger til fremtiden på vores nye Ceres park🙏😀

Udvendig er vores nye stadion i en helt anden liga👌

IMG_1087.webp

IMG_6490.webpIMG_6491.webpIMG_6484.webp

Latest posts

Back