New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 397
  • Views Views: Views 23K
Ja det tænker jeg der er, men det er nok kun til ståpladser eller stemmingstribunen.
Jeg vil altså ikke satse på det, når de lader alle billetabonnenter og AGF-score folk købe en ekstra billet.
Det er så dumt.
Jeg håber folk tænker lidt over hvem de køber deres ekstra billet til, da den potentielt bliver taget fra folk længere nede på listen.

Jeg har et billet til A4 række 12 til salg for 275kr men så kommer den altså med den advarsel at du skal sidde ved siden af mig 😱
Åh! Wow... Er den stadig til salg? I så fald vil jeg rigtig gerne købe den. Jeg er normalt venlig og rar, så mon ikke vi nok skal få en god kamp. Altså især hvis AGF endelig spiller sprudlende og får 3 point...

Jeg vil altså ikke satse på det, når de lader alle billetabonnenter og AGF-score folk købe en ekstra billet.
Det er så dumt.
Jeg håber folk tænker lidt over hvem de køber deres ekstra billet til, da den potentielt bliver taget fra folk længere nede på listen.
Der er heldigvis strammet lidt, så man for eksempel kun kan hente en enkelt, hvis man har slutspilspakken

Det er så dumt.

Jeg køber til min søn eller min far? Skulle alternativet være at jeg gik alene?

Det er så dumt.
Måske læser jeg din post forkert. Men jeg finder den en anelse provokerende.
Skal jeg så lade min 11-årige søn blive hjemme selvom han elsker AGF og vel har set 8-10 kampe denne sæson men ikke har et ligalogin ??

Måske læser jeg din post forkert. Men jeg finder den en anelse provokerende.
Skal jeg så lade min 11-årige søn blive hjemme selvom han elsker AGF og vel har set 8-10 kampe denne sæson men ikke har et ligalogin ??

Nej, må indrømme at jeg ikke lige havde tænkt den så langt, at et barn eller god ven ikke nødvendigvis har sit eget ligalogin/AGF score,
når en forældrer/ven køber billetterne hver gang.

Jeg vil dog holde fast i at det ikke er nødvendigt at lade os sæsonkortholdere få adgang til en ekstra billet.
De fleste har sæsonkort med andre.
Jeg ved ikke hvor mange med sæsonkort/abonnement vi er er, men er der 4000, så ryger de fleste billetter til Vejlby jo alene der,
hvis alle køber en ekstra.

Jeg køber til min søn eller min far? Skulle alternativet være at jeg gik alene?
Ja da !!! (y) Jeg kommer alene nu på fredag, da ingen jeg kender kunne ! Ellers kommer jeg fast med min voksne datter. Hustruen var med for 5-6 år siden, men hun føler sig lidt udenfor, da vi er meget passioneret at stå ved siden af 🤣

AGF har ændret deres regel om slutspilspakken kan hente +1 billet til AGF-FCM kampen.

“Du kan hente den ene billet, der er inkluderet i din pakke. Der er ikke mulighed for at tilkøbe yderligere billetter til denne kamp.“
De kunne vel ret beset også sælge 50.000 billetter til den kamp. Jeg tog i hvert fald gladeligt turen fra Kbh. for at se den, hvis jeg kunne få en billet.

AGF har ændret deres regel om slutspilspakken kan hente +1 billet til AGF-FCM kampen.

“Du kan hente den ene billet, der er inkluderet i din pakke. Der er ikke mulighed for at tilkøbe yderligere billetter til denne kamp.“
"Hej Stig

En fodboldfyldt uge rundes af på hjemmebane: Søndag den 26. april kl. 20.00 gæster FC Midtjylland Ceres Park Vejlby i 29. runde af 3F Superliga. Du kan sikre dig din billet allerede på mandag den 13. april kl. 12:00.

Husk at vælge den rigtige billettype. For at bruge den billet, der følger med dit abonnement, skal du vælge billettypen Personlig.

Bemærk, at abonnenter kan sikre sig op til to billetter pr. bruger i forkøbsretten mandag. Dette inkluderer den billet, du får via dit abonnement, samt mulighed for at tilkøbe én ekstra billet

Vi glæder os til at se jer, Aarhus!"

Så altså det lyder da til at +1 er det samme som før for os med guld-abonnement i hvert fald.

"Hej Stig

En fodboldfyldt uge rundes af på hjemmebane: Søndag den 26. april kl. 20.00 gæster FC Midtjylland Ceres Park Vejlby i 29. runde af 3F Superliga. Du kan sikre dig din billet allerede på mandag den 13. april kl. 12:00.

Husk at vælge den rigtige billettype. For at bruge den billet, der følger med dit abonnement, skal du vælge billettypen Personlig.

Bemærk, at abonnenter kan sikre sig op til to billetter pr. bruger i forkøbsretten mandag. Dette inkluderer den billet, du får via dit abonnement, samt mulighed for at tilkøbe én ekstra billet

Så altså det lyder da til at +1 er det samme som før for os med guld-abonnement i hvert fald.
Ja, har fået samme - ingen ændringer.....dog har jeg 48 timer til at sørge for jeg får "min egen" plads; ellers bliver den frigivet og kan købes af andre jvf oplyst prioriterede rækkefølge

"Hej Stig

Jeg har fået samme mail som stemningsabonnent, så det er vidst kun slutspilspakkerne, som er blevet begrænset.

Latest posts

Back