New posts

Kampe for U19

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 439
  • Views Views: Views 19K
Vi skal også have en ny U19 træner på plads, og jeg tror det bliver en med en vis erfaring- et navn man har hørt om før , det er virkelig en nøglerolle i det nye AGF - jeg tror at Zimling betød rigtig meget.
Tror også det bliver en tidligere spiller. Jeg tror, specielt for de spillere fra udlandet, at det er vigtigt med en de kan spejle sig i

Jeg så ikke det hele, men Camara var meget lidt skarp i pasningerne, det jeg så. Hvad siger dem, der ser mere til ham end mig, om udsigterne?
Så ikke alverden i dag. Men jeg tror ikke underlaget lige er ham.

Han lider også lidt under sin ekstreme højde og fysik, der er langt ned til bolden, fra hans tyngdepunkt. Derudover så spillede vi også lidt anderledes ud end man ser på bl.a. førsteholdet, de to yderstoppere gik uden for feltet begge to og det var Lyhne og Storch der styrede spillet ud af feltet, så de to yderstoppere indtog nogle gange en position som en back i en 4-back.

Jeg har set ham i nogle kampe hvor hans pasningsspil er ganske glimrende. Generelt er han bare så meget stærkere end alle andre og derfor står han nogle gange forkert, fordi han kan vinde alle nærkampe på 90%. Han ville have så godt af, at spille for Aarhus Fremad et års tid, hvor han kkke kan leve af som fysik, men skal placere sig bedre.

Han lider også lidt under sin ekstreme højde og fysik, der er langt ned til bolden, fra hans tyngdepunkt. Derudover så spillede vi også lidt anderledes ud end man ser på bl.a. førsteholdet, de to yderstoppere gik uden for feltet begge to og det var Lyhne og Storch der styrede spillet ud af feltet, så de to yderstoppere indtog nogle gange en position som en back i en 4-back.

Jeg har set ham i nogle kampe hvor hans pasningsspil er ganske glimrende. Generelt er han bare så meget stærkere end alle andre og derfor står han nogle gange forkert, fordi han kan vinde alle nærkampe på 90%. Han ville have så godt af, at spille for Aarhus Fremad et års tid, hvor han kkke kan leve af som fysik, men skal placere sig bedre.
Meget enig i den analyse. I de kampe jeg har set ham spille, har hans største svaghed været, at han laver for mange uprovokerede fejl. Det virker simpelthen til, at han har det med at tabe koncentrationen.

Fysisk er han sublim, og jeg synes også han i andre kampe har vist at han kan lave progressive afleveringer igennem kæderne. Hans pasningsfod er helt udemærket.

Meget enig i den analyse. I de kampe jeg har set ham spille, har hans største svaghed været, at han laver for mange uprovokerede fejl. Det virker simpelthen til, at han har det med at tabe koncentrationen.

Fysisk er han sublim, og jeg synes også han i andre kampe har vist at han kan lave progressive afleveringer igennem kæderne. Hans pasningsfod er helt udemærket.
Jeg tror han er meget anderledes når han træner med førsteholdet, da han skal være meget mere koncentreret. Han vifter ikke lige en Tobias Bech, eller løber ham op.

Jeg tror han er meget anderledes når han træner med førsteholdet, da han skal være meget mere koncentreret. Han vifter ikke lige en Tobias Bech, eller løber ham op.
Ja, det har du givetvis ret i. Jeg ser desværre aldrig træninger.

Det er, som du også foreslår, ham jeg ser størst værdi i at udleje. Det ligner, at han har behov for at blive udfordret på et højere niveau, herunder fysisk, hvis han skal tage næste skridt.

Det lyder rigtigt. Han ligner ikke en spiller, som lige nu er klar til at blive smidt ind i en suppekamp.

Jeg hæftede mig især ved 2-3 situationer, hvor han forsøgte at lave en rigtig JP-pasning op i banen centralt, men hvor både valg og udførelse af pasning, var helt off. Måske bare en uheldig dag på kontoret + som du siger effekten af kunst.

Latest posts

Back