New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 312
  • Views Views: Views 16K
Jeg beklager på forhånd da tråden nok ikke er den rigtige, men giver et billetabonnement adgang til kampen, eller er det kun i Suppen? Synes ikke jeg kan finde den info, og kampen er ikke synlig under "min konto"
Til semifinalen? Så nej. Det gav kun forkøbsret inden de kom i fri salg. Så hvis du har et fast sæde og du ikke købte det, så kan det være solgt nu.

Han fyldte 20 i går og jeg er ikke parat til at skrive hans fodbold-nekrolog. Man har lige givet ham en forlængelse til 2027, så lad os nu se. Men meget afhænger nok af, om han nu får spilletid og succes i Haugesund. Det undrer mig lidt, hvis de lejer en 20-årig uden at have en købsklausul, men det er ikke nævnt i omtalen.
Jeg tror den norske liga er væsentligt mindre jævnbyrdig end Superligaen, dvs en klub som Haugesund er måske lidt mere førstedivision i Danmark og dermed kan Sauer forhåbentlig være noget tættere på at kunne gøre en forskel for dem. Det kan måske også være at man vil have et samarbejde op at køre hvor Haugesund kan se at der generelt vil komme flere større talenter fra AGF i fremtiden og måske også nogle de kan overtage hvis de ikke helt slår igennem efter et ophold der og for AGF er det ret godt hvis de får spilletid på højeste niveau i Norge. Endelig kunne der måske være en eller anden aftale omkring Haugen, som udover at have et navn der passer godt til klubben også kommer fra Haugesund. Jeg ved dog ikke om de vil kunne lægge et par millioner, som vi vel stadig forventer at kunne få for ham.

Back