New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 153K
Cykling
Jeg tænker også Pogacar kører alene der hvor han plejer, men jeg har et håb om at MvdP, Van Aert og Remco (tror ikke Mads er der desværre) kan samle sig og kører ham ind igen.
Jeg tror også Pogacar kører der.

Jeg tror den bedste chance for at kører Pogacar ind er, at Aert, Stuyven, Mads P, Poel osv ikke kører sig helt i bund, men i stedet accepterer det, og så ellers får etableret en stor gruppen med et godt samarbejde lige efter toppen

Så er vi endelig i gang med et af årets største cykelløb 😁

Håber det bliver en spændende dag med masser af godt cykelløb og Pogi ikke ødelægger det hele🤞🏻

Valgren fra udbruddet🥳 Spøg til side - hvem bliver de bedste Danskere?
Det var i dag Jesus genopstod fra de døde. Mads P?

Valgreen og Asgreen gode bud, alt efter hvordan løbet køres

Så er vi endelig i gang med et af årets største cykelløb 😁

Håber det bliver en spændende dag med masser af godt cykelløb og Pogi ikke ødelægger det hele🤞🏻

Valgren fra udbruddet🥳 Spøg til side - hvem bliver de bedste Danskere?

Valgren eller Mads P. Er nok de oplagte bud..

Valgren kan nok godt komme med i et udspil lidt tidligere end Mads P. Kan og må, så det kan blive forskellen på de to

Kommer an på vinden. Er der meget modvind, så tror jeg han holder sig i en gruppe så lang tid som muligt. Gerne med nogle kanoner (Ganna, Aert, Poel og Remco f.eks)
Den hårde modvind, kan også gøre at der ikke er nogen der slipper afgørende væk, og det hele skal afgøres i en spurt, for en sjælden gangs skyld. Det ville også være godt for Mads P

Den hårde modvind, kan også gøre at der ikke er nogen der slipper afgørende væk, og det hele skal afgøres i en spurt, for en sjælden gangs skyld. Det ville også være godt for Mads P
Ja. Det er klart det er sværere at være derude alene. Derfor skal alle mulige heller ikke forsøge at følge med Pogacar for at eksplodere 200 meter efter. Så det er 6-7 mand alene efter ham. De skal organisere sig hurtigt

Kommer an på vinden. Er der meget modvind, så tror jeg han holder sig i en gruppe så lang tid som muligt. Gerne med nogle kanoner (Ganna, Aert, Poel og Remco f.eks)
Ganna ma vi vente en uges tid med..
Mit take er at selv en Mads i toptopform uden en et breakket haandled ville have meget svaert ved at haenge paa Kwaremont-paterberg finalen.
Paa den baggrund, kaan det godt give mening at komme ud foran enten tidligt er eller inden de rammer loopet neast sidste gang - men det er sniksnak fra sofaen samt et et udbrud laaangt udefra kan vaere god traening til naeste sondag.

Ganna ma vi vente en uges tid med..
Mit take er at selv en Mads i toptopform uden en et breakket haandled ville have meget svaert ved at haenge paa Kwaremont-paterberg finalen.
Paa den baggrund, kaan det godt give mening at komme ud foran enten tidligt er eller inden de rammer loopet neast sidste gang - men det er sniksnak fra sofaen samt et et udbrud laaangt udefra kan vaere god traening til naeste sondag.
Undskyld. Min fejl med Ganna.

Jeg mener, uden at have slået det op at sidste gang op ad Kwaremont sidste år, der er Mads P faktisk hurtigst af alle.

Er der modvind, så kan de være svært at komme helt væk på den. Men lad os se. Alt peger på Pogacar

Spændende at se hvem der bliver nummer to i dag.

Jeg valgte at tage i byen og dyrke sport i et par timer - under forventning om, at Pogi havde smadret det hele når jeg var retur. Det havde han så ikke helt, der er alligevel lidt respekt for vinden. Og måske lidt respekt for Evenepoel - det er sjældent jeg kan huske han har set sig så meget tilbage.

Rart at se MvDP køre klogere end tidligere. Marker kun i føringerne og lader Pogacar tage slæbet.

Fik jeg så skrevet lige inden MvDP tog en ordentlig dinger op af Taienberg🤦🏼‍♂️

Håber han spiller på muligheden for at få Evenepoel op og dermed lader Pogi tage det største slæb. På den måde, kan vi måske håbe på han kan være konkurrencedygtig. Men men men Pogi ligner en i kontrol :unsure: Han skal dog have ham sat og ikke have ham med hjem i en spurt.

Mads P. skal bare blive ved bagved. Der kan gå lidt taktik i den foran og om ikke andet, kan de måske hente Remco.

Latest posts

Back