New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 100K
Transfervindue Sommer 2026

Martin Hansen

Experienced member
Må være passende at starte sommer tråden, når diskussionen allerede går på, hvilke positioner der skal handles til sommeren 26.

Jeg vil blive meget skuffet, hvis ikke CV adresserer 9er positionen. PM er måske væk og selv med en forlængelse, er tiden altså moden til at få ham erstattet som den primære 9er men det tror jeg også, CV er helt klar over, det har jeg dog troet før 😬.
Spørgsmålet er nok mere, om der skal hentes mere end 1 9er måske en hybridspiller, som også kan spille andre offensive positioner.

Derudover er der reel risiko for - som Ato Vari allerede har været inde på - at vi mister en håndfuld eller flere, hvilket også vanskeliggør diskussionen, når vi reelt ikke ved, hvem som er væk og hvem CV lykkes at kontraktforlænge med.
Jeg mener dog, hvis JP vil bibeholde wingback systemet, så skal vi have en vwb.

Meget afhænger selvfølgelig også, hvor meget vi får ind i kassen men eftersom CV allerede har fået henvendelser på Bech, Links og Arnstad, vil han også have en god ide om priserne, han kan forlange.

Spændende vindue venter og imo CVs første store eksamen men også for bestyrelsen, for det er dem, som i sidste ende bestemmer CVs rådighedsbeløb og dermed muligheder.

Last edited:
Når man ser på den potentielle trup, så tænker jeg 10'er positionen og til dels 9'er positionen skal prioriteres. Dog kan vi også komme under pres på stopper positionen hvis både Beijmo og Kahl smutter. Men et sted mellem 4-6 spillere der kan starte, alt efter hvor mange vi ser farvel til.

Derudover kunne jeg også godt se Yakob stoppe, men hans plads kan så overtages internt. Samtidig tror jeg - naturligvis - at Serra, Gyamfi og Badji forlader klubben, ligesom en udlejning af Tchanche ville give rigtig god mening. Ender vi med at spille Europa, så kunne man måske godt holde en enkelt spiller mere til den centrale midtbane.

Hurtigt overblik (truppen er stor her, men forventer op til yderligere 4 afgange).

Målmænd
Hansen
Hedenstad
Lyhne

Højre stopper
Mangler
Mølgaard

Central stopper
Tingager
Jensen-Abbew
Callø

Venstre stopper