New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 364
  • Views Views: Views 25K
De slår hårdere og hårdere ned på pyro.

Fck har fået lukket nedre del af sektion 12 pga. 55 romerlys i Randers.

Hvorfor det lige bliver en del af tribunen er lidt mærkeligt men man vil åbenbart ikke slå helt hårdt til.

Overskriften burde vel rettere være at Sektion 12 flyttes til en anden del af stadion og det derfor er de andre fans der straffes...

Som pyro tilhænger finder jeg det der tribunelukning ret komisk. Altså jeg brokker mig ikke, men jeg fatter ikke at de tror det hjælper noget :D
Jeg tror heller ikke det hjælper på ret meget andet end, at dem lukningen går ud over (resten af stemningsafsnittene) bliver mere trætte af ultrasne, da der jo ikke er plads til alle andre på det afsnit man rykker stemningen til.. Og heller ikke plads til dem der normalt tager plads der hvor ultrasne får plads.. Jeg selv ville virkelig hade at jeg ville blive udelukket pga en lukning af Stemningsafsnittet nu, og jeg ville kun pege på én gruppe som de skyldige - og der er jeg bestemt ikke alene.. På den måde synes jeg at vi andre på Stemning tages som gidsler, da SFA og Nysirs aktivitet kan få os andre udelukket fra kampe - og at kløften mellem SFA og resten bliver endnu større..

Latest posts

Back