New posts

Sydbank Pokalen 2022/2023

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 196
  • Views Views: Views 26K
Fra BT (https://www.bt.dk/fodbold/live-pokalchok-paa-vej-broendby-ydmyges-totalt-af-miniputter)

"Velkommen til B.T.s liveblog fra pokalkampen mellem Aarhus Fremad og Brøndby IF!

Vi er gået live, fordi der er en vaskeægte pokalsensation under opsejling."

Det er bestemt ikke hver dag, at man opretter en liveblog inde midt i begivenheden (med mindre der er tale om krig eller noget), så det er noget der giver genlyd i fodbolddanmark.

Måske Niels Frederiksen's sidste kamp??

Lige præcis her skal vi nok ikke snakke for højt 🙈😂
Det viser heldigvis at bolden er rund og i Pokalen kan alt ske - det sætter jeg stadig pris på 🙏

Det er bare så irriterende, når det er AGF det går ud overo_O Men det viser også, at man i dag er nødt til at tage det (nogenlunde) seriøst, når man møder lavere rangerende hold. Gad vide om NF bliver sendt på porten, hvis vi laver en gentagelse i Aarhus på søndag.

Last edited:
Hvis Hobro holder deres føring hjem mod FCK - et kæmpe 'hvis', naturligvis - så er der fire hold tilbage i pokalturneringen øst for Lillebæltsbroen*: Middelfart, Nykøbing FC, Fremad Amager og, trods alt, FCN.

Ret vildt. *Hvis Hørsholm slår Horsens, er de også med.

Vi kan altid bruge en røvfuld til Brøndby til noget!
Det var så også den jeg kunne bruge selvom jeg kun ser på hvordan det umiddelbart kan hjælpe vores næste kamp :)

Men jo, det er sjældent dårligt hvis Brøndby taber, men hvis nu FCK fx var røget havde det også været brugbart både med lidt underholdning og i øvrigt også ift mulighederne i pokalen. Vi kan vist ikke vinde så meget på at nogen af de hold der nu kan være lidt ekstra trætte taber. Man kan måske håbe på flere uafgjorte.

Hvis vi absolut skal rende ind i FCK eller FCM inden en finale, så vil det faktisk være fint at trække dem i næste runde, mens de stadig har europæisk på programmet.
Til foråret er de nok begge ude af det, mens både kvart- og semifinaler spilles som dobbeltopgør.
Det er næppe til vores fordel.

Allerbedst trækker de selvfølgelig hinanden i den kommende runde.

Latest posts

Back