New posts

Talentarbejdet i AGF

• Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 307K
han har været med til at professionalisere talentarbejdet i AGF.
Hvor dygtig en træner han er, har jeg lidt svært ved at vurdere.
Spændende hvem der bliver vores nye U19 træner.
Finder man en internt , eller går man efter en spændende træner udenfor klubben.
Det bliver spændende at se, hvem der overtager. Det må være lidt af en nøglerolle, nu hvor satsningen på talenter og integration af spillere fra akademiet i Uganda er blevet så central en del af strategien. Måske man kan finde en endnu større kapacitet end Zimling, der kan løfte os.

Det bliver spændende at se, hvem der overtager. Det må være lidt af en nøglerolle, nu hvor satsningen på talenter og integration af spillere fra akademiet i Uganda er blevet så central en del af strategien. Måske man kan finde en endnu større kapacitet end Zimling, der kan løfte os.
Frederik Birk 😂han er ledig på markedet...😂

Jeg tror, dernede, stadigvæk det er en fordel med en tidligere spiller

Mark Strudal står snart uden job og har været hos Nordsjælland? En menneskekender en humør spreder humør , men som også virker til at kunne noget taktisk?
Det er et frækt bud. Lige umiddelbart tænker jeg at han vel ikke flytter fra Sjælland, men jeg har ikke så meget andet end alder og at han har bevæget sig rundt i samme område i mange år at have det i. Jeg tror dog også mest på at AGF vil finde en yngre talentfuld træner igen. Det kan blive interessant fordi det kan fortælle lidt om hvor CV og klubben vil henad.

Det er et frækt bud. Lige umiddelbart tænker jeg at han vel ikke flytter fra Sjælland, men jeg har ikke så meget andet end alder og at han har bevæget sig rundt i samme område i mange år at have det i. Jeg tror dog også mest på at AGF vil finde en yngre talentfuld træner igen. Det kan blive interessant fordi det kan fortælle lidt om hvor CV og klubben vil henad.
Så går jeg med FRED's bud på Jacob Dehn - i Mediano er han også blevet beskrevet som et af Danmarks allerstørste trænertalenter.

Tror et bud godt kunne være internt.
Vi hentede Jakob Hjort i Hobro i vinterpausen og han har tidligere været assistenttræner og træner for deres U -19 hold.
Det er i hvert fald ham der overtager for nu. Det virker dog som en noget hurtig forfremmelse fra u17-assistent til u19-chef, hvis han bliver permanent. Selvfølgelig medmindre det er noget han blev stillet til udsigt fra start?

Det er i hvert fald ham der overtager for nu. Det virker dog som en noget hurtig forfremmelse fra u17-assistent til u19-chef, hvis han bliver permanent. Selvfølgelig medmindre det er noget han blev stillet til udsigt fra start?
Han var u19 cheftræner samtidig med at han var assistenttræner på førsteholdet i Hobro, så giver meget god mening at han er blevet lovet mere end u17 assistentrænerjobbet, da vi hentede ham.

Latest posts

• Suggestion Suggestion
Indføres ikke Betting snak
Replies
10
Views
428
Back