New posts

Sydbank Pokalen 2022/2023

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 196
  • Views Views: Views 26K
Forhåbentlig kan pokalkampen onsdag forløse vores offensiv igen. Vi har brug for at vore angribere scorer mål. Det kan godt være at det giver mening af spare Mortensen fra kampstart, men så start med Grønning og Haugen.

Tingager kan jo lige så godt spille, når han nu alligevel skal til at have et par ugers pause. Men ellers må det være væsentlig at Hausner får noget spilletid.

Forhåbentlig kan pokalkampen onsdag forløse vores offensiv igen. Vi har brug for at vore angribere scorer mål. Det kan godt være at det giver mening af spare Mortensen fra kampstart, men så start med Grønning og Haugen.

Tingager kan jo lige så godt spille, når han nu alligevel skal til at have et par ugers pause. Men ellers må det være væsentlig at Hausner får noget spilletid.
Delvist enig. Tingager bør starte, og så lade Bisseck få et hvil. Selvom det her nok nærmere er Haugens niveau, så ser jeg faktisk hellere Grønning og Duin starte, da jeg gerne snart ser dem erstatte Haugen i startopstillingen.

Links og Munken må også gerne starte. Måske Hvidt er klar på midten.

så ser jeg faktisk hellere Grønning og Duin starte
Duin lavede et rigtigt godt indhop mod FCM og ærgerligt, at hans tordenhug ikke gik ind. Allerede under opvarmningen viste han efter min ringe menig gode takter - både i spil-øvelserne, men også bare i relationerne med de øvrige i truppen. Han ser ud til at være faldet godt til!

Latest posts

Back