Landsholdet - Den store VM 2026-tråd
AGF-Vestegnen Emeritus
Experienced member
Du har sgu ret. Har man behov for at sluge kameler, kræver det, at man har moral. Jesper Møller har sikkert aldrig slugt en kamel.Nu er udtrykket måske nok meget oplagt når vi fx taler om at placere vm i Saudi Arabien, men jeg tror jeg desværre ikke sådan en som Jesper Møller sluger så mange kanaler, i den forstand at jeg ikke tror han har så mange kvababbelser ved det valg. Mit indtryk er at han synes det er helt fint, han slap for at skulle forholde sig til alternative bud og så ser han frem til femstjernet behandling i Saudi Arabien og måske kan han også kravle lidt længere op i systemet. Jeg tror der er noget i DBU's system der gør at netop den slags personer ender på toppen og det er det der måske kan overkommes med pres udefra så vi kan få fx en Sofie Junge i spidsen - ikke at lige hun nødvendigvis vil være interesseret når hun stoppe med at spiller eller vil være den bedst egnede, men som eksempel på en der tør åbne munden og som kunne svare til Klaveness i Norge, som også er tidligere spiller.