New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 471
  • Views Views: Views 26K
Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...
nu har jeg leget lidt hackerman og pillet lidt i deres api. derefter har jeg smidt resultaterne igennem ai for at visualisere dem.

disclaimer, ai er jo ikke altid så god til tal, så det kan sagtens være der er nogle fejl, men ønsker man at tjekke selvpå de følgende to links. det ene giver dig informationer om hvilke sectioner der har hvilke id'er, og den anden info om hvilke section id'er der har pladser ledige og hvor mange.

View attachment 6624View attachment 6622View attachment 6623
Jeg har det som en hulemand, der ser ild for første gang. Hvordan satan i helvede gjorde det????

Jeg har det som en hulemand, der ser ild for første gang. Hvordan satan i helvede gjorde det????
egentlig nemmere end man skulle tro. essentielt så sender billetsystemet i din browser en forespørgsel til serveren om hvilke sectioner der findes, og bruger svaret derfra, til at bygge den visuelle representation af stadion op. derefter sender den en forespørgsel om available spots til et givet event(altså en given kamp) hvor den for information of hver sector der har billetter tilgængelige, hvilken prisgruppe den er i, og hvor mange frie pladser der er.

Jeg har simpelthen bare kopieret de server forespørgsler fra en tidligere kamp, og sat denne kamp's eventID ind i forespørgslen, og så spøttede den dette data ud

Latest posts

• Suggestion Suggestion
Indføres ikke Betting snak
Replies
10
Views
428
Back