New posts

Skadessituationen

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 117K
Når det nu kommer til emnet om skader, så kan man se i kommentarsporet fra Stiftens dækning af kampen imod Elfsborg, at signingen af Knudsen nok er blevet prioritet fordi der en lidt større concern omkring NPs skade. Ikke det mest opløftende nyt..View attachment 6003
Hvis man ser på forløbet af sidste træningslejr i Januar, så går det vel bedre med NP end forventet

Hvis man ser på forløbet af sidste træningslejr i Januar, så går det vel bedre med NP end forventet
Men det er jo ikke rigtig en mellemregning vi kan forholde os til, når nu Bjerre rapporterer en reel bekymring for NPs bentøj. Det kan sagtens være det går i sig selv, men klubben tager ingen chancer - det er sådan han læser transferen.

Men det er jo ikke rigtig en mellemregning vi kan forholde os til, når nu Bjerre rapporterer en reel bekymring for NPs bentøj. Det kan sagtens være det går i sig selv, men klubben tager ingen chancer - det er sådan han læser transferen.
Og lad da endelig Bjerre læse den sådan

Poulsen har år efter år problemer med akillessene, og læggene, specielt i vinteropstarten (ligesom Kahl har haft med låret om vinteren).

Hvis man forventede at det i år ville blive anderledes, så er man mere naiv end jeg tror de er.

Og lad da endelig Bjerre læse den sådan

Poulsen har år efter år problemer med akillessene, og læggene, specielt i vinteropstarten (ligesom Kahl har haft med låret om vinteren).

Hvis man forventede at det i år ville blive anderledes, så er man mere naiv end jeg tror de er.
Jeg forholder mig udelukkende til at de har valgt at gardere sig i år. Om de havde gjort det hvis Knudsen ikke var option ved vi ikke, men det er i sig selv en overraskelse for de fleste af os at de har lagt den sum på den position.

Jeg forholder mig udelukkende til at de har valgt at gardere sig i år. Om de havde gjort det hvis Knudsen ikke var option ved vi ikke, men det er i sig selv en overraskelse for de fleste af os at de har lagt den sum på den position.
Meget enig.

Men Poulsens problemer kan ikke være en overraskelse for AGF - når det ikke er for os

Men det er måske også en erkendelse af, at vores midtbane bare var blevet lidt for tynd i efteråret? I sommervinduet sagde vi farvel til Anderson, Brandhof, Sauer, Duelund, Power og MEM. Ind kom Solbakken.

Jeg er sådan set enig i den betragtning, men det afviser Bjerre i citatet længere oppe i tråden.
Men det gør det jo ikke nødvendigvis til en sandhed, at han tænker sådan. Men samtidig har CV jo netop udtalt, at han gerne ville fremskyde et par transfers til dette vindue, hvis muligheden skulle opstå. Så det giver da god mening, at man først og fremmest tænker MK i et langsigtet perspektiv.

Lige nu er der rigtigt mange modsatrettede meldinger omkring Tingager skade, han udtaler selv til Campo, at han kun mangler at teste topfarten, ellers er han klar:
Han kommer nok ikke ind imod OB, men mon ikke han er klar ret kort tid efter?

Jakob Poulsen udtalte til Stiften efter kampen, at Dalsgaard fik et slag til kæben og havde ondt lige efter, men han satte sig ud og så resten af kampen fra sidelinjen efterfølgende og var i glimrende humør.

Gift Links blev ramt over ankelen, og var øm i de næste 15 minutter, da så Claesson smadrede ind i ham, besluttede trænerstaben at tage ham ud. Men hvis der havde været point på spil, så havde de ikke taget ham ud.

Så det lyder heldigvis ikke som noget alvorligt.

Last edited:
Jakob Poulsen udtalte til Stiften efter kampen, at Dalsgaard fik et slag til kæben og havde ondt lige efter, men han satte sig ud og så resten af kampen fra sidelinjen efterfølgende og var i glimrende humør.

Gift Links blev ramt over ankelen, og var øm i de næste 15 minutter, da så Claesson smadrede ind i ham, besluttede trænerstaben at tage ham ud. Men hvis der havde været point på spil, så havde de ikke taget ham ud.

Så det lyder heldigvis ikke som noget alvorligt.
Vigtigt.

På sin vis fint der er lidt tænding på. Fredag aften bliver der tacklet igennem og så skal man være klar. Men et par centrale herrer at få tvivl om.

Det har vist ikke været bragt. Der er godt nyt fra træningsbanen:

Som jeg læser det, er både Tingager og Poulsen med i den almindelige holdtræning. Det er jeg svært tilfreds med, hvis det er rigtigt.

/W

Den her artikel er tæt på at overtale mig til at købe abbonnement i Stiften.
Jeg kan lige tage et vigtigt punkt og videregive efter at have læst artiklen:
Frederik Tingager har fået grønt lys til at deltage fuld ud i træningen og kamp, han mangler selvsagt noget kamptræning, men Stiften forudser at Tingager kommer til at være en del af truppen på fredag. Fremragende nyhed!

Den her artikel er tæt på at overtale mig til at købe abbonnement i Stiften.
Alle deres artikler er blevet til betalingsartikler, så det er vel den vej, man efterhånden er nødt til at gå.

Latest posts

• Suggestion Suggestion
Indføres ikke Betting snak
Replies
10
Views
428
Back