New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 326K
"Hvor blev de af"-tråden
Jeg synes 'kasseret' er lidt for negativt, men karriereforløbet indikerer jo også at det var fornuftigt at tage et skridt ned og så er det selvfølgelig godt gået at bruge det til at komme derop hvor han er nu. Man kan spørge om det havde været anderledes i dag, kunne han være bekendt udlejet og fået flere chancer, men det er trods alt heller ikke lige efter en enkelt sæson i førstedivision at han for alvor slår igennem og AGF kunne jo ikke gå og udleje ham i årevis.

Jeg var egentlig lidt træt af overskriften på klubbens vegne men på den anden side, så står det rigtige jo nede i artiklen. Han trængte til et spark i røven, så han kunne få motivationen op og vise han kunne få en karriere.

Sådan er der forskel på typer. Nogen trænger til den slags mens andre er selvmotiverende og klarer sig uden. Stærkt gået og dejligt med den indre gejst som har gjort det sidste 💪

Jeg var egentlig lidt træt af overskriften på klubbens vegne men på den anden side, så står det rigtige jo nede i artiklen. Han trængte til et spark i røven, så han kunne få motivationen op og vise han kunne få en karriere.5

Sådan er der forskel på typer. Nogen trænger til den slags mens andre er selvmotiverende og klarer sig uden. Stærkt gået og dejligt med den indre gejst som har gjort det sidste 💪
Man kan sige den også er mere korrekt end hvis de havde skrevet at AGF gav ham et spark i røven, da det var ham der gav det til sig selv, dvs han er i kategorien selvmotiveret. Det er helt fair at der er lidt forskel på spillerne og i klubben er man nok også opmærksom på den slags. Giver man et spark i røven er det fordi man tror det hjælper, men skiller sig ikke af med spilleren.

Behovet for det forekommer, baseret på det folk fortæller, at være større for fx Gyamfi end Callø. Det jeg vil frem til her er, at det kunne være interessant at vide hvordan man ser på de to udlejninger og hvad man har diskuteret med henholdsvis EfB og Fremad. Callø får brugbar erfaring, men får Gyamfi også det andet med han måske mangler? (Han er vist stadig skadet og status er lidt svært at vurdere udefra.)

Latest posts

• Suggestion Suggestion
Indføres ikke Betting snak
Replies
10
Views
428
Back