Jeg h?fter mig is?r, fra Stiftens artikel, ved, at det her bare p? alle m?der er et helt vildt godt signal. Det er et st?rkt signal fra Lunding om, at en ung spiller, med rette mix af tro, indstilling, talent og h?rdt arbejde, ikke beh?ver st? i skyggen af de mere rutinerede.
Og s? er det et liges? godt signal omkring klubben, at AGF ogs? er et sted, hvor unge spillere f?r chancen, n?r de udm?rker sig. At klubben, i mods?tning til noget af efter?rets brok over manglende unge spillere, ogs? skal v?re synonym med, at talenterne, n?r de skal v?lge deres vej, ogs? t?r tro p?, at det her er et sted, man kan f? chancen og forl?se sit potentiale, n?r man g?r sig fortjent til det.
Historien om Lunding er endnu kun ved forordet, og det er naturligvis umuligt at sp? det ene eller andet udfald. Men nedenst?ende vidner om et s?rdeles modent hoved og psyke, og m?den han har taget skeen i den anden h?nd og grebet opstarten an p?, vundet pladsen og overbevist i sin debut - det er d?lme et godt forord. For alle parter. K?mpe thumbs up!
-Jeg tr?nede rigtigt meget for mig selv i ferien og holdt formen ved lige. Da vi kom tilbage fra vinterferien, t?nkte jeg, at vi alle sammen startede fra nul, og nu var det min tur til at komme frem. S? jeg har givet den alt til tr?ning hver eneste gang. Jeg har fors?gt at g?re noget ved de ting, som jeg kunne ?ndre p?, og har ved hver eneste tr?ning haft en ambition om, at jeg skulle v?re blevet bedre, n?r jeg gik ind fra tr?ning.