@SteenA
Jeg er uenig her. Jeg kan ikke se hvordan nogen der endnu ikke er en del af AGFs "publikum" starte med at efterspørge træningsrapporter, skades-opdateringer og andet. Det starter med at se dem i TV eller på stadion, og se når kampen skal til at starte hvad spillerne hedder. Måske endda først når de har scoret, eller man har set dem først.
Den del af AGFs publikum der efterspørger det der ikke længere leveres er jo fans allerede, eller presse/fodboldinteresserede generelt. Men fans af andre klubber læser jo nok heller ikke om AGFs træninger/skadessituationer, og hvis de efterspørger den viden, så er det for at vide hvad de kan forvente at skulle møde når deres eget hold skal møde AGF i weekenden jo.
Personligt læste jeg mange træningsrapporter, og også skadesopdateringer. Jeg elskede at vide hvor truppen stod, og hvordan det stod til med spillerne. Jeg er ved at gå amok over INTET at vide om Gersbach-situationen, og bliver ærligt talt meget meget overrasket over at høre PM og NP sige at Gersbach er totalt "skåret" ift at have en god fysik etc... Okay, men hvor fanden bliver han af? Hvorfor spiller han ikke? Hvad fejler han? AGF gør det meget svært at holde styr på udviklingen i truppen når det drejer sig om den der ikke er med i kamptrupperne. Og sådan vil de måske også gerne have det. Altså så længe vi ikke helt ved om Gersbach har skadesproblemer eller hvorfor han ikke er med, så spørger vi ikke åbent om, hvorfor han ikke spiller når han ikke er på skadeslisten, og dermed får staben+Gersbach ro til at arbejde med det de skal igennem med for at gøre Gersbach klar til at kunne deltage i kampene...
Men som fan ønsker jeg mere indsigt i træningerne, status på spillerudvikling og skadesforløb. Det vil jeg ikke lægge skjul på.