Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00
Næst' År!
Well-known member
Skuffelsen vil være monumental, men personligt må jeg så leve med at drengene herhjemme har nogenlunde samme alder, som jeg havde i 1996. Det må jeg kunne bruge konstruktivt i genopbygningen af dem.Jeg fik en åbenbaring i bilen på vej på job i dag.
Jeg er afklaret med, at alt andet end guld vil være en skuffelse, simpelthen fordi vi har ligget nummer 1 så længe og så langt ind i sæsonen.
Men jeg tror faktisk, at jeg vil kunne rumme skuffelsen ved sølv, så længe det ikke er på grund af gummiben. Jeg kom til at tænke på, at gummiben slet ikke var et tema efter FCN kampen, heller ikke da vi kom bagud; især ikke da vi kom bagud.
Hvis vi ikke bliver mestre, lad det da være fordi vi simpelthen ikke holder hjem - ikke fordi vi kollapser, dummer os og bliver nervøse. Jeg kan bedre leve med at miste guldet, fordi FCM laver en vild og imponerende slutspurt, end hvis det vores egen uformåen, der koster.
Det sagt, så er jeg stadig ved at gå til af nerver, og det har jeg været siden BIF-FCM blev fløjtet af. Min hvilepuls ligger i lejet 666, og ikke af de sædvanlige sjove årsager (tårnhøj metal på anlægget). Hver eneste ledige stund jeg har, går med at udspille forskellige scenarier, der er mere eller mindre vanvittige, for kampene i næste uge.
Jeg håber håber håber så meget på, at vi kommer ud og spiller frigjort og fremadrettet på mandag, og at vi simpelthen bare overmander FCM og vinder klart. Det ville give sådan en dejlig ro på inden de sidste 5 kampe.