New posts

Sydbank Pokalen 2020/2021

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 188
  • Views Views: Views 25K
Sydbank Pokalen 2020/2021
Jeg citerer mig selv fra Top 6-tråden, og jeg holder fast!! "Nej, giv mig dem hellere 5 gange på kort tid nu, lad os få overstået det her. Vi har ret beset ikke andre komplekser for tiden" Det KAN ikke gå galt 🔥🤓
Altså ikke at vinde 5 af 5 opgør fordelt på 2 - 2,5 sæson som vi plejer, det er der intet usandsynligt i... Det er som det er nu.

Men at skulle mødes 5 gange på 2 måneder, og så ikke vinde en eneste af de opgør.
Det tror jeg ikke en skid på. Det spøgelse er borte inden sommerens komme.

Men det at vinde over Randers betyder desværre bare ikke, at vi som udgangspunkt så kan sige at vi nu ikke længere har det svært mod dem, eller har et kompleks. Dertil kræver det et par sejre i kampene :D
3 sejre af 5, så kan vi tale om at det er ovre. Men vinder Randers mere end vi gør i de 5, så er spøgelset ovre, men ikke komplekset :D

Selv hvis Randers ryger ud af top 6, så tror jeg sgu ikke vi ikke vinder 1 af 3.

Du har naturligvis ret i det hele, men kortsigtet skal vi bare have slukket for den der latterlige counter 😄 Min gamle far er oprindeligt fra Randers og fulgte Freja fra barnsben, og vi plejer derfor stadig at tage sammen ind at se kampene på hver vores hjemmebane.
Han sender mig af og til linket som optakt, og det er frygteligt lidt, jeg har kunne slå tilbage med. Jeg er sågar tæt ved at acceptere nederlag i resten af opgørerne, hvis bare jeg aldrig skal kigge på den counter igen. Jeg har behov for nulstilling 😄

Du har naturligvis ret i det hele, men kortsigtet skal vi bare have slukket for den der latterlige counter 😄 Min gamle far er oprindeligt fra Randers og fulgte Freja fra barnsben, og vi plejer derfor stadig at tage sammen ind at se kampene på hver vores hjemmebane.
Han sender mig af og til linket som optakt, og det er frygteligt lidt, jeg har kunne slå tilbage med. Jeg er sågar tæt ved at acceptere nederlag i resten af opgørerne, hvis bare jeg aldrig skal kigge på den counter igen. Jeg har behov for nulstilling 😄
Nulstilling af tælleren er første mål ja. Og det skal forhåbenligt vis ske allerede på mandag. Men jeg vil nu gerne af med "komplekset". Ligesom vi gjorde med Viborg, hvor vi vandt en række kampe mod dem, og kun har tabt 1 af de sidste 7 kampe mod dem. Det behøver ikke ske ligeså effektivt som det, men vi skal da hurtigt hen til at vi som minimum skal vinde hver anden mod dem. De sidste to har vi spillet uafgjort, og EL-playoff var vi jo i overtid før de fik uafgjort der også. Der var vi jo snublende nær.

Vi har jo i øvrigt en revanche tilgode ift de returopgørskampe der.

Hvis FCM ryger ud, så minimeres vores chancer for en plads i Europa.
Det er i den grad et tragisk forår.

Kun hvis vi mod alle odds klarer den i aften kan vi bruge det til noget.
Altså, det mest interessante var jo hvis vi vi kunne tage "pokalpladsen" som 3'er. Kval. til Conf. league er knap så sexet. Men en 5. plads i ligaen er stadig nok, hvis Randers tager pokalen. Men det koster også en kamp mod nr. 7 først.

Altså, det mest interessante var jo hvis vi vi kunne tage "pokalpladsen" som 3'er. Kval. til Conf. league er knap så sexet. Men en 5. plads i ligaen er stadig nok, hvis Randers tager pokalen. Men det koster også en kamp mod nr. 7 først.

Jep, men det havde nu været rart at kunne sikre sig europæisk via en 4. plads.
Vil umiddelbart tro at den danske 4er bliver seedet til conf-kval.
Pt kan det blive et forår hvor vi risikerer at misse alt det sjove.

Latest posts

Back