Hvis vi møder dem 3 eller 5 gange er sagen den samme: Hvis skal vinde mod dem mere end vi taber.
Og når vi har to semifinaler, så kan man håbe at vi taber de "rigtige" kampe.
Jeg vil gå så langt som at sige, at hvis vi taber til Randers men går videre alligevel, så er det nærmest ønskværdigt, haha

Sådan kan man selvfølgelig ikke stille det op.
Selv den vildeste optimist kan vel ikke tro at vi kan slå dem 5 gange af 5. Det findes der vel 0 hold i ligaen man kan regne med at gøre.
Så altså spiller man 2 uafgjorte, og vinder 3, så er det jo klart bedst, såfremt de 2 uafgjorte er i pokalen, hvor vi går videre på reglen om udebanemål
Men jeg håber personligt at vi slår Randers mandag, som er et stort skridt på vejen for os i toppen, og samtidig ville sende Randers tættere på at glippe top 6. Og selv hvis de lykkes med det alligevel, så går vejen gennem point mod FCK runden efter hvis de skal holde sig over de andre.
Dobbelt-træls hvis vi taber, da Randers så kan slappe mere af mod FCK.
Jeg håber vi hjælper med at sende Randers ud af top 6 på mandag med en sejr.
Og så håber jeg vi går videre mod dem i semi, men IKKE skal møde dem to yderligere gange i top 6, hvor det vil være ekstremt tydeligt at de har bedst chance mod os, og det andet hold der går med i top 6 nedefra. Så vil de sikkert tabe hele lortet til FCK/FCM/BIF, og lave en AaB.