Pokalen 2023 / 2024
Di Stefano
Experienced member
Jeg er også nærmest bare lykkelig ligegyldigt hvad, da jeg udelukkende har spillet på, at GF fik store røvfulde i ligaen efter pokalsemifinalen og det har gjort mig semi-rig. Skal for en ordens skyld sige, at jeg er imod spilreklamer i.f.m. TV fodbold, der sender mennesker ud i ludomani og menneskelige katastrofer.Sorry, skulle have haft flettet ind at mit indlæg var 100% sarkastisk, skrevet fordi vi har haft en sæson hvor vi har fået det maksimale ud af vores økonomiske og spillermaterialemæssige formåen.
Vi har haft latterligt mange skader til bærende spillere, og vi er oppe imod fire hold foran os der, og indrømmet det er tal jeg hiver direkte ud af røven, har lønbudgetter der er minimum 50% større end vores (FCN) og op til 250% større end vores (FCK).
Der er så mange positive skibe i AGF-søen at jeg slet ikke forstår at et Play+ abonnement og en forventet 5. plads i slutspillet kan få folk til at hamstre Fontex.
Cheer up! Det kunne være meget værre…i kunne være en halvstiv OB-capo![]()
Ved ikke rigtigt om det også er lidt sarkastisk, men det er et helt regulært faktum