New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 520
  • Views Views: Views 28K
Jeg bor en lille kilometer fra Parken og vil da gerne være med, selvom jeg ikke har fortjent en billet i forhold til nogen som helst optjeningssystem. Så hvis nogen på dagen står med en billet, så skriv gerne. Jeg er nok for gammel og sur til at stå på det hardcore stemningsafsnit, men alt andet du’r. 💪
Forfest hos dig?! ;)

Last edited:
Har du ikke en parkeringsplads jeg må låne😂
Jeg har ikke en parkeringsplads, men hvis du kommer i rimelig god tid (2 timer ish) vil der være absolut gode muligheder i hhv, Rovsingsgade/Ragnhildsgade der er max omkring 20 minutters gang fra Parken. ✌️
I øvrigt til de der ikke er så kendte: Metro M3 fra Hovedbanegården til enten Trinaglen eller Vibenshus Runddel og hvis det er fanmarchen til Kgs Nytorv. ❤️‍🔥

Last edited:
Lige et dumt spørgsmål…

Hvis man har købt en billet ved videresalg, hvordan sikrer man så egentlig, at personen ikke selv bruger billetten? Det er jo bare en PDF med en stregkode, så hvem end der kommer først på stadion, får jo afgang.
Ja, det kan du ikke sikre dig imod. Den der kommer først får forhåbentlig adgang og ikke afgang 😉🤭. Men det har måske noget med alderen at gøre 🤣. Sorry.

Risikoen ved "sorte" billetter, fra nogen du ikke kender, er reelt, at den kan være "solgt" 100 gange 🤯.

Last edited:
Vi har haft en del billet-rokeringer...og pludselig fået sammenhængende pladser, hvilket indebærer jeghar 1 STK BILLET på NEDRE B til salg for de 300kr...orker ikke liige at pløje diverse sites igennem, men er du en højtråbende og engageret fan, eller har én du mener har fortjent at være med på dét afsnit, send mig en PB
SOLGT!!!!

Latest posts

Back