New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Viborg - AGF, mandag d. 6.4. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 439
  • Views Views: Views 20K
Added to Calendar: 06-04-26

Hvordan går det?

• Total voters
    72
  • Poll closed .
Nå, men det var jo en overlegen præstation i 1. halvleg...

Sindssygt at vi fører, men det ændrer ikke på at noget skal laves om i pausen. Måske skal vi bare sætte Arnstad ned som 8'er og spille med to angribere, Serra og Bech, hvor Bech er den bevægelige? Den friske vil være også at sætte Hamza ind i stedet for Yakob.

Lidt uhyggeligt, at alle vores modstandere ser ud til at være i stand til at sætte Links, Arnstad og Bech helt ude af kampene. Eller er deres niveau bare faldet? Godt at Serra i det mindste er vågen i dag. Det ligner en kamp, hvor vi bare skal hælde bolde ind i feltet.

Så kunne jeg jo godt huske det mål 😂 men tænk sig en kommentator der trækker noget tudsegammelt frem.

Og hvad er det for noget ævl med det er totalt ufortjent. Man vinder ikke kampene ude på midten😉 Det havde måske været mere retvisende hvis vi førte 1-0 men ellers har vi skabt mere end de har.

Hold op hvor jeg under Serra det - skal ham blive vores joker i de sidste kampe💙🤍💙

1775494229756.webp

Sindssygt at vi fører, men det ændrer ikke på at noget skal laves om i pausen. Måske skal vi bare sætte Arnstad ned som 8'er og spille med to angribere, Serra og Bech, hvor Bech er den bevægelige? Den friske vil være også at sætte Hamza ind i stedet for Yakob.

Lidt uhyggeligt, at alle vores modstandere ser ud til at være i stand til at sætte Links, Arnstad og Bech helt ude af kampene. Eller er deres niveau bare faldet? Godt at Serra i det mindste er vågen i dag.
Jeg tror de er hæmmet meget af at banerne tager førstegangsafleveringer fra dem. I vores peak var der altid 3-4 førstegangspasninger i holdet og især blandt dem.

Enig i at de får lov at trave igennem på midten alt for nemt. Men Viborg spiller altså godt. De læser ligesom spillet og får fat i det løse. Plus vores afleveringer, der ikke sider helt præcist. Og herfter kombinerer hurtigt. Det skal vi have lukket ned for.

Og så synes jeg vi står svagt i hovedstødsduellerne. Bech bliver den lille. Og Serra har ikke timingen med sig. Noget der bør øves på. Links må også gerne lykkedes bedre med sine rappe fødder. Komme forbi til en overtalssituation.

Fedt med halvlegsføring. Nu skal den bæres i hus.

Lidt uhyggeligt, at alle vores modstandere ser ud til at være i stand til at sætte Links, Arnstad og Bech helt ude af kampene. Eller er deres niveau bare faldet? Godt at Serra i det mindste er vågen i dag. Det ligner en kamp, hvor vi bare skal hælde bolde ind i feltet.
Hamza er sorteret fra, når det er sagt har Yakob i dag lignet dement mand, han er langsom i tanke og handling - helt væk idag.

De har haft nogle problemer med stankelbenslarver i banen i Viborg, den er meget fedtet og ujævn, og så vælger de oven i købet at vande den inden start. I første halvleg var det Viborg der var bedst til at håndtere banen, men nu har vi haft en halvleg, til at vende os til den, og med lidt justeringer i pausen, så bliver 2. Halvleg forhåbentligt bedre end 1.

Puha. Jeg var ellers begyndt at overveje, om man skal finde en mester, der ikke evnede at vinde i slutspillet. Nu ser det lidt bedre ud.

Godt gået af Serra! Ikke nogen stor kamp indtil videre, men han er klar på den første og en glimrende header på den anden.

Endnu engang Lund.. Han har kostet VFF flere point end resten af holdet. Shit mand en flødehandske
Hvis de lykkes med at sælge ham på et tidspunkt kan man opstille et klart regnskab over, hvad han har kostet at udvikle. Det kan da ikke være den bedste keeper i har i truppen? Han skaffede dem også en fri-torsdag her senere på sæsonen.

-------

Hvad siger JP til det? Godt set med Serra, og måske har man fundet sin 9'er til resten af foråret. Til gengæld skal der ses på den midtbane. Arnstad ned og så få Yakob ud. Hvis han vil til VM, må han få hovedet med hjem fra landsholdet.

Jeg kunne også være fristet til Mølgaard på WB og så Beijmo ind på midten. Der er folk på bænken, og selvom de måske kæmper med niveauet er jeg vis på de vil kæmpe for holdet.

Latest posts

Back