New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Viborg - AGF, mandag d. 6.4. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 439
  • Views Views: Views 20K
Added to Calendar: 06-04-26

Hvordan går det?

• Total voters
    72
  • Poll closed .
Jeg mener nu også at Tobias Mølgaard, Sebastian Jørgensen og Jensen-Abbew har Superliganiveau, selvom de ikke presser sig på til at starte inde i AGF, det ville de nok gøre i mange andre klubber i Superligaen.
Jeg er ikke sikker på at de bare sådan lige vil starte inde i andre superliga klubber udfra det de har vist her i foråret. Jeg skulle have været mere tydelig i, at jeg snakker om det aktuelle niveau. Alle de tre spillere har tidligere vist et godt niveau, men indtil videre har de i denne sæson ikke vist et særligt højt niveau. Jeg tror i øvrigt også på at alle tre kan løfte deres niveau igen, men ligenu og i dette slutspil er jeg ikke sikker på de når at gøre det.

Last edited:
Faktum er altså bare skader eller ej så har vi 2 spillere der rent faktisk ville kunne gå ind og få deres start debut for klubben få måneder efter de er hentet som de første akademi spillere fra el cambio.
Det er satme imponerende!
Vi spiller om guldet og det er ikke en gave butik det her.
Men med det sagt så tror jeg ikke der sidder en eneste århusianer der vil have noget imod at se de 2 på banen skulle vi nu være foran.

Faktum er altså bare skader eller ej så har vi 2 spillere der rent faktisk ville kunne gå ind og få deres start debut for klubben få måneder efter de er hentet som de første akademi spillere fra el cambio.
Men med det sagt så tror jeg ikke der sidder en eneste århusianer der vil have noget imod at se de 2 på banen skulle vi nu være foran.

Jeg tror også vi skal være foran med mere end en, hvis JP skal tage chancen og sende dem begge på banen;)

Vi skal ikke lave indskiftninger, så vi rokker ved hele fundamentet til sidst i kampen - det har han vist prøvet:rolleyes:

Men det kunne da være fedt, hvis det var muligt og tiltroen til dem er tilstrækkeligt stor🤞

Spændende med de unge ugandiske spillere, men klart en konsekvens af mange skader.

Der er to perspektiver i det. Jeg håber også på mange gode ting fra de to unge mænd, men hæfter mig ved JP er meget forbeholden om deres udsigter til spilletid. Så reelt ser jeg en handicappet bænk med spillere jeg reelt ikke har behov for at se på banen (Serra, Mølgaard, JJA, Jørgensen), og spillere der ville være fede at se, men som jeg ikke tror har nogen sportslig værdi i kampen.

Jeg tror også vi skal være foran med mere end en, hvis JP skal tage chancen og sende dem begge på banen;)

Vi skal ikke lave indskiftninger, så vi rokker ved hele fundamentet til sidst i kampen - det har han vist prøvet:rolleyes:

Men det kunne da være fedt, hvis det var muligt og tiltroen til dem er tilstrækkeligt stor🤞
Tror helt bestemt der skal være en begrundelse for at de kommer på banen.
Det var os derfor jeg skrev at det ikke var en gavebutik.
Er ret så overbevist om at det er stærkest 11 plus bænk der skal krige den hjem i dag.

Serra har ok fart, så hvis man tror VFF presser højt og går mand mand i forsvaret kan han måske blive en trussel i dybden. PM er dog virkelig virkelig dygtig i feltet og vil være en god trussel afslutter selvom han måske ikke lige er superform i øjeblikket. Desuden er han virkelig god presset.

Tror umiddelbart godt AGF kan producere chancer med PM som 9er - så derfor vil jeg nok foretrække ham fra start.

Serra har ok fart, så hvis man tror VFF presser højt og går mand mand i forsvaret kan han måske blive en trussel i dybden. PM er dog virkelig virkelig dygtig i feltet og vil være en god trussel afslutter selvom han måske ikke lige er superform i øjeblikket. Desuden er han virkelig god presset.

Tror umiddelbart godt AGF kan producere chancer med PM som 9er - så derfor vil jeg nok foretrække ham fra start.
Jeg tror AGF har lettere ved at komme til chancer med Serra, men lettere ved at udnytte dem med PM

Latest posts

Back