Jeg er sikker på Bogere nok skal blive endnu bedre når han lærer holdkammeraterne bedre at kende - men Hamza er startet virkelig stærkt i de to kampe jeg har set ham i
Vi slår kontra på det efterfølgende hjørnespark og William Svendgaard kommer til en god chance, men Aab keeperen redder flot til hjørne, som der ikke kommer noget ud af.
Jeg er sikker på Bogere nok skal blive endnu bedre når han lærer holdkammeraterne bedre at kende - men Hamza er startet virkelig stærkt i de to kampe jeg har set ham i
Lyder sandsynligt. Men der vil nok altid være en ukendt faktor med de spiller vi henter fra El Cambio, ift. hvor hurtigt de kan justere deres spil til "europæisk" fodbold. Men giver måske god mening, at en relationsstærk og taktisk dygtig spiller som Hamza lød til at være, fanger det hurtigere end en spiller, der lever lidt mere på de individuelle kvaliteter.
Nu kan jeg ikke lige finde artiklen, men det var den hvor Thomas Thor snakkede om 4 spillere.. Om at Hamza var en leder og gjorde alle andre bedre. Der mener jeg der var noget med at han var på et ekstremt højt niveau. - Men jeg kan også forveksle ting Jeg er bare modsat dig, mest sikker på at Hamza nok skal slå igennem hvor Borgere er mere lottokuponen.
Hamza er Anfører for U17 landsholdet.
Hamza spiller på midten sammen med Oskar Haugstrup, men det er lidt svært at lure hvem der er længest fremme af de to.
Det ligner at Hamza spiller 6'eren men de veksler meget
Nogle der kan give lidt indsigt på ham Harsløf? OG vi har vel allerede evigheds kontrakt med knægten. Jeg synes der nævnes rigtig meget pænt om ham pt.
Super angreb over venstre tanken Tommi og Andreas Harsløf driver bolden frem.
Det ender med at vi rammer stolpen to gange i træk og derefter står Grantzau offside.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.