New posts

Hvad betyder points? (Og hvorfor er jeg kommet til at klaske det her opslag op i en forkert tråd?)

Hvad betyder points? (Og hvorfor er jeg kommet til at klaske det her opslag op i en forkert tråd?)

AGF-Vestegnen Emeritus

Experienced member
Jeg undskylder på forhånd for at have oprettet en helt ny tråd om et emne, som sikkert har været belyst 142 gange forskellige steder. Men da jeg forsøgte at stille spørgsmålet i den tråd, jeg fandt mest relevant, fik jeg beskeden: "You have insufficient privileges to reply here."

Eftersom jeg generelt er temmelig nysgerrigt anlagt, tillader jeg mig hermed at oprette en ny tråd om emnet.

Jeg forstår ikke helt pointsystemet - hvordan det hænger sammen, hvorfor det er der, hvor mange niveauer man kan være på og ikke mindst - hvad dælen netop tildelingen af point betyder, samt hvordan det beregnes. Det var hjernedødt mange spørgsmål i én snørklet sætning. Beklager.

Er der et kyndigt væsen (menneske, red.) til stede, som har tid og lyst til at oplyse mig om hele dette system?

1700408576480.png

Du har oprettet den i et “under-forum” det hedder forbedringsforslag. Det er mit gæt, at den så forventer et forslag😉
Fantastisk - @Martinstranger - jeg har for første gang grinet højlydt denne weekend. Troede det handlede om, at man skulle godkendes til at oprette en ny tråd, men efterfølgende kan jeg godt se, det absolut ikke giver den mindste smule mening.

Sad på mit kontor til klokken 04:00 i nat. Det er et patetisk forsøg på at undskylde min ammehjerne, eftersom stort set alt, hvad jeg har skrevet, virker helt blæst.

Altså jeg glæder mig også til at læse svarene. Lidt konkurrencemenneske er man vel altid og når der ligefrem ser ud til at være points at score, er det da vigtigt at vide, hvordan man scorer 😂
Og kan man rykke ned og op?
Pas på, @Queens - jeg kommer efter dig. Du er tilsyneladende et aktivt medlem modsat mig, der blot er medlem. Men bemærk lige vores respektive reaction score. Og når først jeg får gang i alle tangenter på mit spamklaviatur, vil du se dette forum oversvømmet med tanker om hid og did fra undertegnedes digitale pen.

Blot 10 point mere, og så har jeg dig også på det parameter. Hvis bare jeg vidste, hvordan fanden man scorer point, så...fandens også. Nå, jeg skriver noget mere og krydser fingre for, at det snart siger pling på pointtavlen.

Blot 10 point mere, og så har jeg dig også på det parameter. Hvis bare jeg vidste, hvordan fanden man scorer point, så...fandens også. Nå, jeg skriver noget mere og krydser fingre for, at det snart siger pling på pointtavlen.
Nu blev jeg selv nysgerrig, fordi jeg ikke var opmærksom på pointgivningen, men hvis du klikker dig ind på din/en profil og klikker på tallet der står under point, så kan du se, hvad du har fået point for.

Nu blev jeg selv nysgerrig, fordi jeg ikke var opmærksom på pointgivningen, men hvis du klikker dig ind på din/en profil og klikker på tallet der står under point, så kan du se, hvad du har fået point for.
Aha...! Nu giver det mening. Tak, @SteenA. Så skal jeg bare have nogle flere til at kunne lide mig. Fuck.
Nå, 18 point er da også bedre end 17.

Nogle gange kan vi godt virke lidt selvfede herinde, tror jeg....
Som her
Men det ændrer ikke på, at dette forum er klart det første site, jeg tjekker, når kaffen og rundstykket er klar
Jeg har lige liket dit opslag, @Guller. Vil du så ikke nok også like mit? Please. Jeg er netop begyndt på andet modul af det store selvfedmekursus og kæmper lige nu med afsnittet om patetisk tiggergang for opmærksomhed.

Ikke hvis man er i en liga for sig :)

Jeg ved ikke om det er nu man skal afsløre at der da vist er et maksimum på 113 point man kan opnå.
Det har jeg allerede læst; altså at det maksimale pointantal er 113. Men kun for en stund. Med en smule hjælp fra et par russiske hackere er jeg oppe på 1.325 point, før I ser jer om. Hov. Det var nok i grunden lidt dumt at afsløre. Nå, til helvede med det.

Latest posts

Back