New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 158K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Her syntes jeg, at det var udstrakt service, at levere et link samt en angivelse af tidspunktet i skal spole hen til. Det var tilsyneladende ikke godt nok:cry: Min fejl.

Jeg vil se om det er muligt at levere en transskription næste gang - hvis jeg havde en smule teknisk snilde, kunne jeg måske indtale et referat og levere som en besked på jeres mobiltelefon men der kniber evnerne vist;)
Bare lige hovedpointen. Det havde næppe taget længere tid, end der du skrev ☺️

For at citerer Lars Løkke så er det her vist et tilfælde, hvor vi må agree to disagree om, hvad der er dovent. I forhold til hvor meget du skriver i den første post, så synes jeg det er dovent ikke lige at give pointen, men i stedet prøve at “opdrage” os andre gamle mænd ved at forsøge at tvinge os til at se en video med en FCM-spiller.

For at citerer Lars Løkke så er det her vist et tilfælde, hvor vi må agree to disagree om, hvad der er dovent. I forhold til hvor meget du skriver i den første post, så synes jeg det er dovent ikke lige at give pointen, men i stedet prøve at “opdrage” os andre gamle mænd ved at forsøge at tvinge os til at se en video med en FCM-spiller.

Det må vi nok hellere 😁

Fra min side syntes jeg det serveres på et sølvfad - der er et direkte link samt en angivelse af tidspunktet du skal fokusere på, hvis du kun vil høre svaret på spørgsmålet om AGF. Der er ingen der tvinger dig til at se på en fcm spiller - det er bare at springe over(y)

Her anno 2026 er vi nok også nogle familier som sidder begravet i hver vores smartphone henne i sofaen 🙈 Og så trykker man ikke på et videolink.
Jeg synes generelt videolinks er noget skrammel og vil stort set hver gang gå efter en opsummering eller en transskription.

Så hvis der er et klip hvor Uhre siger 'jeg gik ikke (kun) efter pengene', er det meget velkomment med en opsummering, så jeg ikke behøver spilde min tid på det. Omvendt bestemmer man selv, hvilket serviceniveau man ønsker at levere. Og hvis man synes det vsr træls at se videoen kan man måske finde glæde i andre også spilder deres tid :)

Godt interview med Poulsen om overvejelser om starten på forårssæsonen. Jeg synes han virker drevet, rolig, velovervejet og fuld fokuseret at komme i gang igen, med fuld gas på at holde den gode stime fra efteråret. Jeg håber vi kan holde på Poulsen i mange år så længe han selvfølgelig fortsætter med at gør det godt. Jeg kan virkelig godt lide hans rolige og kloge stil som er markant anderledes end de tidligere trænere vi har haft. Hold begge ben på jorden, vi har trodsalt ikke vundet noget endnu, men forhåbentlig er vi på vej mod det sjoveste i fodbold som er trofæer eller medaljer.

Godt interview med Poulsen om overvejelser om starten på forårssæsonen. Jeg synes han virker drevet, rolig, velovervejet og fuld fokuseret at komme i gang igen, med fuld gas på at holde den gode stime fra efteråret. Jeg håber vi kan holde på Poulsen i mange år så længe han selvfølgelig fortsætter med at gør det godt. Jeg kan virkelig godt lide hans rolige og kloge stil som er markant anderledes end de tidligere trænere vi har haft. Hold begge ben på jorden, vi har trodsalt ikke vundet noget endnu, men forhåbentlig er vi på vej mod det sjoveste i fodbold som er trofæer eller medaljer.
Han er bare så sympatisk, rolig og reflekteret. Hold nu kæft, jeg glæder mig til ligaen starter igen!

– Det endte med, at klubben og Mads ikke blev enige. Han fik et tilbud fra Lillestrøm – et ganske godt et faktisk, men han ønskede at prøve noget nyt. De var ikke langt fra hinanden, men han valgte at takke nej og søge nye muligheder, forklarer Morten Svesengen, som også kan berette, at Rosenborg og Viking har haft snøren ude efter målmanden i dette transfervindue.

Latest posts

Back