New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 73K
Happoel jubler 1-0 kampen er slut, de spillede mere end en halv time i undertal -

I Røde Stjernes første kval kampe virkede resultaterne skræmmende, men jeg tror nu mere det var var modstanden der var ikke eksisterende, de var i hvert fald noget mere anonyme i dag imod Happoel. Så må vi se hvordan de spiller i Beograd, om de er et helt andet hold der.

Jeg tror i øvrigt ikke de kunne have nøjedes med et 1-måls nederlag, hvis ikke de var blevet en mand i overtal det meste af 2. Halvleg

Fortjent sejr til Happoel. Jeg mener de var bedst over hele kampen selv efter det røde kort.

Røde Stjerne virkede frustrerede og opgivende umiddelbart efter de kom bagud. De kom dog tilbage og fik overtag efter det røde kort og havde også en del flere skud og hjørne.

Men ingen af dem får mig til at ryste i bukserne og det er alligevel vildt, at et hold, der har næsten halvdelen af vores værdi på Transfermarkt vinder en fortjent sejr over Røde Stjerne efter at have spillet i undertal i en halv times tid.

Jeg er fortrøstningsfuld. Og hold nu op, hvor jeg glæder mig til at høre CL-hymnen. Men vi skal selvfølgelig lige starte med en sejr i morgen.

Ses i Randers i morgen 🤍💙

Fortjent sejr til Happoel. Jeg mener de var bedst over hele kampen selv efter det røde kort.

Røde Stjerne virkede frustrerede og opgivende umiddelbart efter de kom bagud. De kom dog tilbage og fik overtag efter det røde kort og havde også en del flere skud og hjørne.

Men ingen af dem får mig til at ryste i bukserne og det er alligevel vildt, at et hold, der har næsten halvdelen af vores værdi på Transfermarkt vinder en fortjent sejr over Røde Stjerne efter at have spillet i undertal i en halv times tid.

Jeg er fortrøstningsfuld. Og hold nu op, hvor jeg glæder mig til at høre CL-hymnen. Men vi skal selvfølgelig lige starte med en sejr i morgen.

Ses i Randers i morgen 🤍💙
Hvis nu…og såfremt og i fald…må der være away fans i Budapest til Happoels kampe? Går ud fra dette….men bliver i tvivl

Latest posts

Back