Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00
Der bliver lagt meget i den situation synes jeg og som jeg ser den var han allerede skubbet ud af balance på det tidspunkt hvor han skulle have spillet den videre. Uanset om man kan diskutere om MA mangler overblik og villighed til at sætte andre op fremfor at gå selv, synes jeg i hvert fald den situation er et dårligt eksempel på det. Det er heller ikke så dårligt at få frispark i den position, det så vi i den anden ende, men vi skal så blive bedre til at eksekvere dem. Jeg ved ikke om MA banker dem ind til træning eller en anden har de evner hvis der skal sparkes direkte.Jeg tror Arnstad ville have gjort ALT for at få bolden ud til Carstensen til sidst mod Lyngby, hvor Anderson laver et par gode træk, men ikke får den derud og tackles midt for mål (og skyder endnu en dårlig dødbold). Jeg tror desværre (og erkender det er ren spekulation, men det er nu engang min fornemmelse ud fra øjentesten) - at Anderson bliver frustreret over at x og y ikke fungerer, og så agerer han med "så må jeg selv klare det". Der er Arnstad anderledes konsekvent hele kampen igennem med sin uselviske og opofrende måde at spille på, synes jeg.