New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 182K
Lidt nyt fra træningsbanen
Før i tiden sagde man, at man skulle bruge ligeså lang tid på at komme i topform som man havde været ude. Det er nok ekstremt med ham, men timing og teknik må virkelig lide under fraværet.
Jeg hoerte samme frase tror faktisk det var Uwe, men med den tilgang, saa skulle Kevin Yacob naermest ikke spille endnu fra hans sidste store skade.

Moellen har vaeret meget laenge vaek, nok ogsaa for laenge, jeg tror det er dig som naevnte det, hans stil med meget fysik kraever noget near 100% ellers kommer han for sent i duellerne og det kan godt blive problematisk

Mølgaards problem er, at han har været væk alt for længe. De sidste to år har været afbrudte.

Før i tiden sagde man, at man skulle bruge ligeså lang tid på at komme i topform som man havde været ude. Det er nok ekstremt med ham, men timing og teknik må virkelig lide under fraværet.

Derudover er han ikke en Jakob Poulsen spiller synes jeg. Hans boldomgang er simpelthen ikke god nok.

Han er en dynamisk og hård spiller. Måske han kan komme til Bochum.
Enig - men jeg vil også give Mølgaard at han er internationalt niveau som duelspiller. Glemmer aldrig da Corner løb ind i ham som var han en kummefryser, altså den udgave af Corner der lavede to imod Frankrig.

Latest posts

Back