New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 343
  • Views Views: Views 22K
Superligaen 2026/2027
Det var da et klokkeklart straffespark til Silkeborg. Men det er vel efterhånden heller ikke den store overraskelse, at FCK får hjælp fra dommerne 😉

Det er lidt vildt, at man sådan kan kaste sig frem i et dive og tackle modstanderen men uden der bliver straffe. Dygtig spiller;)

Og så dømmer man alle de der halv-tilfældige hands.....................

Jeg tror dommeren vurderer at silkebrogspilleren bringer Beijmo ud af balance ved at rive i ham og så går det hele lige op. Tænkte også først at det var et klokkeklart straffe. Lidt ala Links på Osorio sidste sæson hvor det var et hændeligt sammenstød.
Begge situationer burde også have givet straffe 10/10 gange.

Jeg bliver så træt af dommernes rædderlige prioriteter og tåbelige forklaringer for at dække for egne fejl.

Disse kendelser handler stort set altid om skøn. Det betyder også, at der næsten altid er en eller anden paragraf i regelbogen, der kan bakke op om skønnet. Intet sort / hvidt. Men det ødelægger sporten..

Det er lidt vildt, at man sådan kan kaste sig frem i et dive og tackle modstanderen men uden der bliver straffe. Dygtig spiller;)

Og så dømmer man alle de der halv-tilfældige hands.....................

Haha, ja 😂 Tilsyneladende må man gerne lave en rugby-tackling på en modstander i feltet, så længe man har en FCK-trøje på 🙃

Jeg kan sagtens leve med, at dommere misser ting... det sker. Det mest frustrerende er, at VAR ser situationen igennem og alligevel ikke beder dommeren om at gå ud og kigge på den. Det er svært at forstå linjen, når et klokkeklart benspænd ikke giver straffespark, mens tilfældige hands-situationer bliver dømt konsekvent. Det er, som om de finder på reglerne, som kampen skrider frem 😁

Latest posts

Back