New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 546K
Transfervindue Sommer 2026
Har de ikke pæn succes med det? Ishak, Djiby Fall, Toure, Odey, Movsisiyan, Fusseini,
Nu er vi også rigtig langt tilbage og hvor mange har de handlet siden Movsisyan som har været skrald. Odey var jo heller ikke en udpræget succes pånær den første tid.

Nej men du er dårlig til at planlægge hvis du ved at du om 3 måneder skal bage en æbletærte og har mulighed for at handle i hele verden men vælger at gå i Brugsen 5 minutter før du skal bage.
tror du i alt seriøsitet at cv bare har trillet tommelfingre mht 9'er positionen i et år?

der er jo nogle økonomiske realiteter der skal gå op hvad fanden gør vi med alle de dårlige 9'er kandidater vi sidder med, som ingen umiddelbart vil købe?, plus spilleren skal have niveauet OG gide at spille i agf. har spilleren ikke niveauet, bliver det jo bare endnu en dårlig 9'er alá badji

tror du i alt seriøsitet at cv bare har trillet tommelfingre mht 9'er positionen i et år?

der er jo nogle økonomiske realiteter der skal gå op hvad fanden gør vi med alle de dårlige 9'er kandidater vi sidder med, som ingen umiddelbart vil købe?, plus spilleren skal have niveauet OG gide at spille i agf. har spilleren ikke niveauet, bliver det jo bare endnu en dårlig 9'er alá badji
Nej det tror jeg ikke, men nu var præmissen for den her lille diskussion at han ikke henter nogen og vi sætter vores lid til Bogere og Tchamche. Det tror jeg ikke sker, men hvis det sker, så synes jeg det er skidt arbejde og så har han ikke løst udfordringen.

Nej det tror jeg ikke, men nu var præmissen for den her lille diskussion at han ikke henter nogen og vi sætter vores lid til Bogere og Tchamche. Det tror jeg ikke sker, men hvis det sker, så synes jeg det er skidt arbejde og så har han ikke løst udfordringen.
Han havde jo identificeret og prøvet at hente Mikael Uhre.

Der er forskel på dårligt arbejde og ikke opnåede mål.

CV har bevist over mange mange år at han er dygtig til sit arbejde.
At der ikke er kommet en ny god 9'er ind er absolut et ikke opnået mål, men at sige det er dårligt arbejde er noget helt andet, og noget der absolut ingen beviser er for, og noget vi har ingen chancer for at have insigt i.

Latest posts

Back