New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 158K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Jeg hørte den i forvejen sporadisk, men nu er den stort set ude af min bevidsthed. Der er et eller andet ved den totalt ukritiske tilgang, som gør den lidt ligegyldig for mig.

Der er for lidt om fodboldholdet og for meget om alt muligt udenom til min smag.

Det litterære hjørne, Almanarken, opkald til Frej er fine segmenter og deres egne fanoplevelser. Men de fylder for meget, og jeg bliver ikke rigtigt klogere på AGF, mens jeg hører dem.

Så jeg taber altid interessen, når jeg lytter til podcasten.

Til gengæld er det fedt, når de har gæster og taler om AGF ud fra en eller anden vinkel. Jeg synes, de burde gentænke formatet og lade den del fylde væsentligt mere (gøre det hver episode), herudover vende den seneste kamp og den kommende kamp og så kun bruge de andre segmenter, når det giver rigtigt mening.

Nu er vi også rimelig godt forsynede i AGF. Der er "Det hvide snit", "Mere AGF", "Lyden af GF", "Hvid røg" som alle kan suppleres af Mediano.
  • Er måske ved at gå lidt kold i "Mere AGF" og har haft ham afbrudt flere gange - alligevel er jeg vendt tilbage for at høre det sidste. Den er dog på vippen til at udgå.
  • Hvid røg er jeg ikke altid lige god til - der er ofte lange omveje, frem til det jeg gerne vil høre men det er et temperamentsspørgsmål.
  • Det samme gælder "Lyden af GF", hvor jeg indimellem falder ud - nok mest når de slet ikke har afstemt lyden og nogen af dem går ind med lav lyd mens andre er med høj. Det giver et utroligt dårlig lyd i bilen, når man er nødt til at skrue meget op for at høre nogen af dem.
  • "Det hvide snit" hører jeg men det er mest fordi de ofte har andre indgange/nyheder.
Men er de andre klubber ligeså godt forsynede eller er de mere koncentreret om få?
Kvaliteten af lydproduktionen er klart min største turn-off ved Lyden af GF. Dropper den tit fordi jeg ikke kan holde det ud.

Kvaliteten af lydproduktionen er klart min største turn-off ved Lyden af GF. Dropper den tit fordi jeg ikke kan holde det ud.
Jeg er ret begejstret for Hvid Roeg, fordi de faar mig til at grine, og meget enig det fungerer rigtig fint med gaester, specielt episoden mes Sune Blom synes jeg var rigtig fin.
JEg haaber de fortsaette i et eller andet omfang.
Jeg var kritisk i forhold til HVide Snit, men eftre anbefaling herinde fra, synes jeg faktisk bedre om dem - fin ekstre info.
Mere AGF, er lidt svaerere, han er alene, og jeg synes nogle gange han taler sig ind in nogle hjoerner som ikke klaer ham, specielt i forhold til Mortensen, og Links, men det har vi vist debateret herinde.

Synes det er fint med flere forskellige podcasts om AGF, når de kan noget forskelligt.

Enig i at Lyden AGF har for lav production value, synes ellers de er gode til at være kritiske på en sober måde, og med en god rotation af gæster. Hvid Røg (og i samme boldgade "en AGF fan, en BIF fan og en FCK fan") er fine som underholdning, og noget af det eneste jeg gider at høre efter et nederlag. Det Hvide Snit er gode til deres journalistiske arbejde, men de er ikke fans, og det bliver nogle gange lidt for sortseende at høre på. Især når de snakker stadionbyggeri.

Mere AGF magter jeg slet ikke længere. Jeg er stadigvæk af den holdning, at det er munddiarré i et ekkokammer, og at han har alvorligt brug for noget modspil fra en medvært, hvis det skal være værd at lytte til.

Jeg er efterhånden nede på "kun" Det hvide snit og Mere AGF (selv om jeg egentligt har det utroligt stramt med hans evige øgenavne og sensationsvinkling) og så Mediano, som er min klare favorit.
Så må jeg indrømme, at jeg er ret begejstret for Stemmer fra Ådalen når de enten skal spille mod AGF eller der sker noget ekstraordinært ala fyringen af Zorninger.
Lyden af GF kan jeg simpelthen ikke komme igennem, især på grund af lyden som er helt forfærdelig. Masser af gode intentioner hos KSDh, men den er desværre niveauer under andre podcast´s om GF. Hvid Røg kommer meget an på humør....Jøden kan godt blive en tand for meget :-)

Men det er lidt synd, at det er på den baggrund man vælger fra.

Mener de fik doneret midler til et bedre setup . Jeg tror ikke de gør nok ud af deres placeringer, når de er flere der deltager. De burde stille en lydmåler op, så de kan følge med i, hvor lav lyd deres stemmer bidrager med.

Mener de fik doneret midler til et bedre setup . Jeg tror ikke de gør nok ud af deres placeringer, når de er flere der deltager. De burde stille en lydmåler op, så de kan følge med i, hvor lav lyd deres stemmer bidrager med.
Helt enig. Men min tålmodighed er bare ikke til dårlig lyd i en etableret podcast i 2026. Men jeg har stadig min støtte til dem på 10er.dk

Jeg fik at vide i Poznan sidste uge, at Lyden AGF var i gang med at investere en masse penge i nyt udstyr, da de godt var klar over det dårlige lydniveau.
Jeg hører det som skrevet før ikke selv pt, men hvis det er lyden der afholder en fra at lytte, så burde der meget snart ske forbedring.

Lyden AGF er egentlig interessant, men det er lidt et komisk navn til en podcast med så dårlig lyd. De har ellers det, som "Mere AGF" mangler, nemlig noget pingpong mellem flere værter, men de tager ikke produktionen alvorligt nok. Der var især et afsnit her for nyligt, hvor det lød som om de havde placeret mikrofonen meget tæt på den ene, mens de andre sad langt væk. Man skulle så skrue op, når den der sad længst væk talte og være klar til chokket, når personen med mikrofonen igen tog ordet.

Lyden AGF er egentlig interessant, men det er lidt et komisk navn til en podcast med så dårlig lyd. De har ellers det, som "Mere AGF" mangler, nemlig noget pingpong mellem flere værter, men de tager ikke produktionen alvorligt nok. Der var især et afsnit her for nyligt, hvor det lød som om de havde placeret mikrofonen meget tæt på den ene, mens de andre sad langt væk. Man skulle så skrue op, når den der sad længst væk talte og være klar til chokket, når personen med mikrofonen igen tog ordet.
Håber Lyden AGF læser med herinde, der produktionskvalitet ødelægger en ellers udemærket podcast. Det er helt skørt så dårligt deres mirkofoner fungerer

Jeg lytter til dem alle. Og jeg synes altså I giver “Mere AGF” lidt for meget røg. Jeg kan godt li’ Troels, han har nogle meget skarpe holdninger og det er befriende. Men enig i, at det kunne være godt med en medvært. Dog synes jeg vedkommende skal være ligeså kantet, jeg foreslår @Rastapopoulos 😎

Kunne være en fed kombi.

Min yndlingspodcast er klart Hvid Røg. Synes det er gennemført professionelt og i min bog kan Jøden aldrig blive for meget, kun for lidt. Kæft han er skøn, jeg overvejer at få hans navn på trøjen.

Kunne i øvrigt være en fin trend at have fans på trøjen i stedet for lejesvendene 😉

Min yndlingspodcast er klart Hvid Røg. Synes det er gennemført professionelt og i min bog kan Jøden aldrig blive for meget, kun for lidt. Kæft han er skøn, jeg overvejer at få hans navn på trøjen.

Kunne i øvrigt være en fin trend at have fans på trøjen i stedet for lejesvendene 😉

Enig.
Og ved du hvad - FED IDÉ med personager på trøjen. Bamse Jørgensen, Helmig, Jøden etc :D
Eller måske bare tidligere spillere som Flo - som ikke risikerer at få deres navn tilsølet længere :D

Enig.
Og ved du hvad - FED IDÉ med personager på trøjen. Bamse Jørgensen, Helmig, Jøden etc :D
Eller måske bare tidligere spillere som Flo - som ikke risikerer at få deres navn tilsølet længere :D
Ja, hey, klubben kunne lave og sælge en slags “legendetrøje”, den slags købte jeg gerne ;-)

Latest posts

Back