New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 67K
Det er fandeme imponerende, at der er nogen der tager helt til Baku. Det kræver alligevel nogle fridage og en økonomisk prioritering.

Det burde også automatisk kvalificere til en +1000 agf score at tage afsted. Jeg håber, at klubben tager godt hånd om dem, der tager afsted og giver dem en ekstra stor oplevelse!

Det er fandeme imponerende, at der er nogen der tager helt til Baku. Det kræver alligevel nogle fridage og en økonomisk prioritering.

Har kigget på det og det er godt nok en lang flyvetur samt kræver fri man-ons:oops: Fra Hamborg er der en lidt hurtigere flyver den ene vej og billigere men så skal man også derned - så tiden ender sikkert i det samme. Flyvetiderne som jeg husker dem var et sted mellem 10,5 og 15 timer (nede på 7,5 fra Hamborg den ene vej).
Der var en nyhed om en der ville forsøge at chartre en flyver men har ikke set mere om det eller kender prisen.

Det burde også automatisk kvalificere til en +1000 agf score at tage afsted. Jeg håber, at klubben tager godt hånd om dem, der tager afsted og giver dem en ekstra stor oplevelse!
Jacob Nielsen var i P4 morgen i går. Der arbejdede de på et fly der kunne flyve fans og sponsorer derned

Har kigget på det og det er godt nok en lang flyvetur samt kræver fri man-ons:oops: Fra Hamborg er der en lidt hurtigere flyver den ene vej og billigere men så skal man også derned - så tiden ender sikkert i det samme. Flyvetiderne som jeg husker dem var et sted mellem 10,5 og 15 timer (nede på 7,5 fra Hamborg den ene vej).
Der var en nyhed om en der ville forsøge at chartre en flyver men har ikke set mere om det eller kender prisen.

Prisen på dem der prøver at selv skaffe en flyver skulle være omkring 5600kr. Det er pludselig blevet dyrt at se alle kampe😂

Prisen på dem der prøver at selv skaffe en flyver skulle være omkring 5600kr. Det er pludselig blevet dyrt at se alle kampe😂

Det er da en fin pris vs. de priser jeg har set. Tænker det går noget stærkere og bliver fra en nærliggende lufthavn - så kan man vel tage afsted samme dag og flyve hjem om natten = et par dage sparet.

Mulighed for at arbejde "hjemmefra" samt ingen børn at forsørge kan også være svaret.
Ses i Baku 😈

Hmmm.... måske jeg skulle foreslå salgsafdelingen skal på firmatur:p

God tur🛫

Bemærk: Formuleringen “kat poznańskiego zespołu” betyder bogstaveligt “Poznań-holdets bøddel” – altså spilleren, der gjorde størst skade på Lech Poznań i de to kampe. Det er en almindelig sportsmetafor på polsk.

Latest posts

Back