New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 99K
Hvis man er midaldrende+ og har lyst/brug for at lufte det der pisser én af IRL, kan jeg kun opfordre til at melde sig til AGF Walks der hver onsdag går en tur på 4-5 km ofte med en gæst med tilknytning til AGF som fortæller om sig selv og sit forhold til AGF. Vi er en stor bruttotrup, men vi rammer som oftest en 30-40 stykker per gang når vejret nogenlunde fornuftigt, så der er plads til flere. Nogle af os var i øvrigt iblandt dem der kiggede forbi i onsdags og nød en gratis fadøl før vores gåtur i Vejlby/Skejby området.

Hvis man er midaldrende+ og har lyst/brug for at lufte det der pisser én af IRL, kan jeg kun opfordre til at melde sig til AGF Walks der hver onsdag går en tur på 4-5 km ofte med en gæst med tilknytning til AGF som fortæller om sig selv og sit forhold til AGF. Vi er en stor bruttotrup, men vi rammer som oftest en 30-40 stykker per gang når vejret nogenlunde fornuftigt, så der er plads til flere. Nogle af os var i øvrigt iblandt dem der kiggede forbi i onsdags og nød en gratis fadøl før vores gåtur i Vejlby/Skejby området.
Hvor tilmelder man sig? Det lyder super hyggeligt :)

IMG_7970.webp
Nu er jeg decideret irriteret.
Jeg er med på at man skal smede mens jernet er varmt.
Men 450 kr for en opvarmnings trøje!!
Jeg er bare done.
Jeg simpelthen så fan af craft som sponsor og syntes deres deres design er milevidt federe end hummels.
Men både selve kvaliteten og prisen harmonerer ikke og jeg syntes den der del med at man så lige kan betale ekstra for spiller navn og diverse små features på spilletrøjen er usmageligt og lavt.

DET pisser mig af.
Hvis det er prisen for lokal forankring så bring on the Chinese.!

View attachment 7265
Nu er jeg decideret irriteret.
Jeg er med på at man skal smede mens jernet er varmt.
Men 450 kr for en opvarmnings trøje!!
Jeg er bare done.
Jeg simpelthen så fan af craft som sponsor og syntes deres deres design er milevidt federe end hummels.
Men både selve kvaliteten og prisen harmonerer ikke og jeg syntes den der del med at man så lige kan betale ekstra for spiller navn og diverse små features på spilletrøjen er usmageligt og lavt.

DET pisser mig af.
Hvis det er prisen for lokal forankring så bring on the Chinese.!
Du kan vel bare lade være med at købe den?

Hvis der ikke er nok omsætning i den type trøje udgår den af sortimentet og kommer næppe igen.

Du kan vel bare lade være med at købe den?

Hvis der ikke er nok omsætning i den type trøje udgår den af sortimentet og kommer næppe igen.
jo men det er jo ikke det det handler om.
Det er tankegangen bag.
når man forsøger at malke dem der betaler gildet. Så bliver det usmageligt i min optik.
Vores nye røde udebane trøje koster jo os 600-700 kr.
Det er sku mange penge man skal af med for merch ik

jo men det er jo ikke det det handler om.
Det er tankegangen bag.
når man forsøger at malke dem der betaler gildet. Så bliver det usmageligt i min optik.
Vores nye røde udebane trøje koster jo os 600-700 kr.
Det er sku mange penge man skal af med for merch ik
Det er der det ligger generelt. De claimer jo noget ekslusivitet i og med det ikke er off-the-rack tøj i H&M. Kvalitet har som sådan ikke noget med det at gøre med prisen.

Tjekkede lige prisen for opvarmning/prematch for nogle af de andre klubber:

Sønderjyske 350 (sidste sæsons)
Randers 350 (sidste sæsons)
Viborg 359 (sidste sæsons)
FCM 450 (sidste sæsons)
Brøndby 499
OB 600

Så vi ligger altså midt i segmentet

Påtvungne marketing-cookies er da vist ikke lovligt - heller ikke selvom man muligvis kan fjerne accepten bagefter? Eller er det lovligt når man kan vælge at købe adgang? Jeg ved ikke om det er til ‘pisser mig af’ hvis det er lovligt og man kan jo også bare vælge at betale - eller søge andre steder hen som så bliver udfaldet her - men jeg kan ikke lige mindes en seriøs hjemmeside hvor jeg kunne fravælge cookies, men ikke marketing udover de nødvendige.

1781873498084.webp

Det er der det ligger generelt. De claimer jo noget ekslusivitet i og med det ikke er off-the-rack tøj i H&M. Kvalitet har som sådan ikke noget med det at gøre med prisen.

Tjekkede lige prisen for opvarmning/prematch for nogle af de andre klubber:

Sønderjyske 350 (sidste sæsons)
Randers 350 (sidste sæsons)
Viborg 359 (sidste sæsons)
FCM 450 (sidste sæsons)
Brøndby 499
OB 600

Så vi ligger altså midt i segmentet
Okay OB til 600 i rest my case.

Jeg ved ikke om det er til ‘pisser mig af’ hvis det er lovligt og man kan jo også bare vælge at betale - eller søge andre steder hen som så bliver udfaldet her - men jeg kan ikke lige mindes en seriøs hjemmeside hvor jeg kunne fravælge cookies, men ikke marketing udover de nødvendige.
Alt hvad der omhandler bold.dk hører per definition hjemme i Pisser-mig-af-tråden.

Et er de alt for hårde, personlige og ulækre beskeder, til svenskeren de pisser mig af
MEN
at svensken med et har mistet jordforbindelsen og den rationalitet der gør at han ville kunne regne ud svinerne ville komme efter at hængt på hegnet og sunget for og nu står og tuder/lukker luft & lård ud på træningslejren for misserne.
Ja. Ja det pisser mig af......

Et er de alt for hårde, personlige og ulækre beskeder, til svenskeren de pisser mig af
MEN
at svensken med et har mistet jordforbindelsen og den rationalitet der gør at han ville kunne regne ud svinerne ville komme efter at hængt på hegnet og sunget for og nu står og tuder/lukker luft & lård ud på træningslejren for misserne.

Det pisser mig af, at han udtaler, at han faktisk ikke havde behov for at vente på andre tilbud, fordi skiftet til FCK var på en tilpas høj hylde, og at han derfor havde det fint med et hurtigt skifte. Det er isoleret set fair nok. Det harmonerer bare virkeligt dårligt med, at han kort tid forinden har siddet og fortalt, at AGF ville være hans førsteprioritet i Danmark.

Beijmo fremstår fortsat som et menneske fuldstændigt blottet for format. Det ville klæde ham bare at kigge en anelse ind ad i de her interviews i stedet for bare at beklage sig over den medfart, han har fået fra fans. Det ville jeg have væsentligt mere respekt for.

Last edited:
MEN
Felix Beijmo er videre, og jeg er videre, og jeg er i bund og grund ligeglad med ham.

Men det pisser mig af, at han skifter fra superligaens mesterhold til et andet superligahold ud fra (bl.a) det erklærede ønske at få spilletid på landsholdet - og endnu mere at ja, det virker realistisk set sandsynligt, at en rotationsplads i FCK gør en landsholdsudtagelse mere sandsynlig end et anførerbind i AGF. Man tænker jo hurtigt det samme i Danmark. Dét skal vi fandeme ud over, og gerne snart.

Felix Beijmo er videre, og jeg er videre, og jeg er i bund og grund ligeglad med ham.

Men det pisser mig af, at han skifter fra superligaens mesterhold til et andet superligahold ud fra (bl.a) det erklærede ønske at få spilletid på landsholdet - og endnu mere at ja, det virker realistisk set sandsynligt, at en rotationsplads i FCK gør en landsholdsudtagelse mere sandsynlig end et anførerbind i AGF. Man tænker jo hurtigt det samme i Danmark. Dét skal vi fandeme ud over, og gerne snart.
Jeg er også ret ligeglad med Beijmo nu, det er en FCK-spiller og vi har en lejlighed til at få en anden ind med større potentiale, og mon ikke også det handlede temmelig meget om pengene selvom det ikke er det han vil fokusere på. Til det generelle spørgsmål om landshold betyder de internationale kampe nok en del. Man kan så sige at Beijmo har mulighed for at vise sig frem mod stærkere hold i denne her sæson for AGF, hvis vi da ender bedre end CoL-ligaspil, men det er ikke urimeligt at forvente bedre europæiske resultater i FCK, hvis ikke i denne sæson så fremover, det er noget vi først skal lære og bevise vi kan, og så var det nu engang også bare den her sæson han kunne skifte transferfrit og score en større sign-on. Og odds på FCK som mestre trods alt også være noget lavere i denne sæson end på AGF.

Latest posts

Back