New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 174K
Lidt nyt fra træningsbanen
Det er jo svært at vurdere Villads Nielsens niveau i forhold til de nævnte. Han har ikke spillet meget.
Det er klart. Det er jo blot en vurdering om hvorvidt 20+ kampe i Eliteserien og 20+ kampe i Champions League og Europa League de sidste par år er foregået på et højere niveau end 30-40 kampe i f.eks 1. Division er?!

Her hælder jeg mest til det første

Callø er ude og Carstensen bliver stadig doseret, så der vil stadig gå noget tid, før han er kampklar.
Hvor spiller Jønsson mest, CM eller HCB? Har du en ide om hierarkiet på HCB? Mod Union spillede Jønsson højre, Camara center og Mølgaard venstre. Det indikerer for mig at Jønsson er foran Mølgaard.

Ikke specielt beroligende med Links på b-holdet. Solbakken er en glimrende spiller, men oplagt ikke en starter som tingene ser ud pt.

Ville være rart med lidt spilletid til Carstensen onsdag, så der er valgmuligheder mod Poznan.

Hvor spiller Jønsson mest, CM eller HCB? Har du en ide om hierarkiet på HCB? Mod Union spillede Jønsson højre, Camara center og Mølgaard venstre. Det indikerer for mig at Jønsson er foran Mølgaard.

Ikke specielt beroligende med Links på b-holdet. Solbakken er en glimrende spiller, men oplagt ikke en starter som tingene ser ud pt.

Ville være rart med lidt spilletid til Carstensen onsdag, så der er valgmuligheder mod Poznan.
Det sidste først. Carstensen doseres og er ikke kampklar.

Jønsson er klart blandt de "udvalgte" og det er Mølgaard ikke nu, selv om jeg brændende ville ønske han var.

Jønssons placering blev man ikke klogere på i dag, da der f.eks. blev trænet meget dødbolde. Han er tydeligt JPs Schweizerkniv.

Latest posts

Back