New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 463K
Til hans forsvar vil jeg sige, at det ikke er ham, der skriver de artikler. De skrives af andre skribenter på baggrund af, hvad han siger i sin podcast. De krediterer ham, fordi det er hans ord.

Så at klandre Farzam for den er måske lige at strække den rigeligt 🙃
Nå ok. Så er artiklen debil fordi han har sagt noget debilt. Det gør det ikke bedre at han har sagt det og ikke skrevet det. Det er lige så åndsvagt i tale som på skrift.

Hyseni afviste naturligvis andre Superligaklubber men fortæller ikke hvilke.

Jeg tænker, det er uundgåeligt, at FCK, FCK, FCN og os ikke som minimum har lagt en føler ud til baglandet for at høre, hvordan tingene lige så ud.

Men mit bud er, at vi har vurderet, at han er for dyr til os, og FC-klubberne nok er sprunget fra, før det virkelig begyndte at spidse til.

Jeg tænker, det er uundgåeligt, at FCK, FCK, FCN og os ikke som minimum har lagt en føler ud til baglandet for at høre, hvordan tingene lige så ud.

Men mit bud er, at vi har vurderet, at han er for dyr til os, og FC-klubberne nok er sprunget fra, før det virkelig begyndte at spidse til.
Der er selvfølgelig andre klubber der har tjekket hvad transfersummen kunne være, måske har han faktisk også afvist noget. Det kan være fordi han egentlig ville direkte til udlandet, men Nørgaard kunne så overbevise ham om at han skulle til Brøndby først. Det han bár afvist kan jo også have været for et år siden. Hvad angår AGF tror jeg højest vi har tjekket prisskiltet, jeg kan ikke rigtig forestille mig at vi har budt fordi han er for dyr ift at han ikke sådan rigtig opfylder et behov vi har.

Latest posts

Back