Eller også brænder han igennem og laver en Nartey eller Bischoff. Jeg ved det ikke men jeg synes, Haugstrup har et talent der berettiger en længere kontrakt, derfor er jeg skuffet.
Den risiko er der jo med alle, men samtidig skal vi jo heller ikke have en trup med 6-8 talenter der optager en trejdel af pladsen fordi de potentielt kan blive den nye Clement Bischoff. Jeg tror vi bliver nød til, at acceptere at der er talenter på holdet, der kan smutte fordi vi passe på trupsammensætningen. Vi skal også kunne rydde op og ud, når behovet er der.
Jeg kan sagtens se fidusen i, at have Emmery og Kristjannson i truppen. Tchamche til dels, men de må gerne snart afgøre om de bruger ham som 9'er eller 10'er. Hvis det er det sidste, så tror jeg han ville have godt af, at komme ud og spille. Callø kommer tilbage, og skal muligvis også regnes med i truppen. Camara rygtes også som en der skal løftes. Dertil kommer typer som Storch, Grantzau og Stefansson - hvoraf en nok skal op. Hamza og Fuglsang på midten kunne også være aktuelle. Oppe foran en Borgere, Thieler, Steffensen måske endda. Traore og Egbedi tror jeg ikke rigtig på, ej heller Elkjær.
Så næsten sæson er det nok ikke umuligt at forestille sig Callø, Camara, Haugstrup, Emmery, Kritjannson, Tchamce, Borgere og måske ém til udgøre ½/3 af de markspillere der er i truppen. Statisktisk set, slår de ikke alle igenne,
Jeg tror det er mere sandsynligt, at offensive spillere kopiere dét som Nartey og Bischoff gjorde, og dermed synes jeg det er mest fornuftigt have dem på de længste kontrakter. Haugstrup vil tage skridt, og hvis de er gode så kan han lettere forlænges da han ikke har de færdigheder som man køber på potentialet (fart, driblinger, mål osv).