New posts

Skadessituationen

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 131K
Min gode kilde siger, (1) at ny scanning af Yakobs knæ IKKE har vist en ny korsbåndsskade. Og (2) at det nu snarere handler om, at Yakob er så lettet, at han nærmest er lidt frustreret over, at AGF holder igen… 😁👍
Spændende.

Hørte der var “noget” der krævede et indgreb. At det ikke var korsbåndet.

Et indgreb kan jo blot være f.eks arvæv

Last edited:
NP er også med. Ved ikke hvor meget man skal ligge i den liste. Er der ikke lig 0% sandsynlighed for at han kan spille.
Som udgangspunkt bør man skrive alle dem på man kan. A-listen må dog kun indeholde 25 spillere. Derudover er der en B-liste med spillere født efter 1. januar 2005, så en del af vores spillere vil stå på den liste og ikke optage en plads på A-listen. Det kan blive vigtigt, når vi når til ligaspil.

Jeg bemærker dog denne, som jeg har set formuleret anderledes tidligere:

31.12: For the qualifying phase and the play-offs, a club may register a maximum of two new eligible players on List A after the above-mentioned deadlines, provided the quota of locally trained players is respected. This registration must be completed by 23:59 CET the day before the relevant first-leg match and the club’s association must confirm in writing that the new player is currently eligible to play at domestic level. If the registration of a new player causes the number of players on List A to exceed 25, the club must remove a player registered previously to reduce the number of players on the list to 25 again.
Her er formuleringen altså, at man kan tilmelde ekstra spillere frem til dagen før "the relevant first-leg match" og det må vel så være i dag. Jeg har tidligere set en formulering, hvor der stod dagen før den første kamp der spilles i kvalifikationsrunden og der spilles jo kampe i aften.

Som udgangspunkt bør man skrive alle dem på man kan. A-listen må dog kun indeholde 25 spillere. Derudover er der en B-liste med spillere født efter 1. januar 2005, så en del af vores spillere vil stå på den liste og ikke optage en plads på A-listen.

Jeg bemærker dog denne, som jeg har set formuleret anderledes tidligere:
dvs vi har til i aften at tilføje en spiller :)

Latest posts

Back