New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 529
  • Views Views: Views 29K
Restbilletter/overskudsbilletter...
Klart, men de får dem jo ikke byttet, der er ingen der vil af med deres siddepladser. Jeg er bange for at det ender med ubrugte billetter til stemning, eller folk på stemning som ikke har specielt meget lyst til at være lige dér. En af dem skrev at hun skulle have børn med, så de får jo nok ikke lov at komme ind.

Ser lige, at der faktisk er flere der skriver, at de vil bytte pga børn, som ikke kan komme med ind på stemning...
ja det med børn er da lidt dumt

Det er jo kun et problem det her forår pga guldkamp og et lortestadion. Det er umuligt at gøre alle tilfredse. Om vi så fik hele Parken til en pokalfinale, ville der stadig være skuffede fans. Der var sjovt nok ingen problemer sidste forår😀

Det lader ikke til at være et problem med de billetter. Det var ikke @KejserJohn med redning denne gang, men sikret kørelejlighed inkl billetter via kammerat.

🤩🤩🤩🤩

(Hvor er den smiley der trutter i sådan en nytårstingest)

🥳🥳🥳🥳

Så har det bare at blive bedre end dengang mod BIF i '96, mere som BIF i '23, eller afslutningen i '24.

Jeg havde også kun 24 timer til at hente min plads. Normalt har vi haft 48 timer. Håber satme de dropper det der tilmelding når vi skifter stadion. Jeg kan til nød forstå det nu her med nedsat kapacitet, men det er satme irriterende at skulle huske det. Man er jo nødt til at lave en kalenderpåmindelse og så ikke lige tænke, det gør jeg lige senere. Jaja, first world problems, men det er stadig voldsomt irriterende. Men jeg ved også godt at JN's drømmescenarie er når et sæde sælges to gange, så jeg har ikke den store tiltro til at de ændrer noget i en fanvenlig retning.

De ventede med at starte salget til tirsdag fordi vi skulle spille mandag - jeg tror ikke der er mange billetter tilbage kl 14
Det tror jeg næppe på. Til Sønderjyske-kampen kan man jo kun hente en billet pr. person, og mod FC Midtjylland var der omkring 200 billetter tilbage til Play+ abonnenter, så jeg kan simpelthen ikke se, hvordan der denne gang skulle være solgt et tilsvarende antal billetter, når hver bruger har kunne hente en billet mindre end til Midtjylland kampen.

Det tror jeg næppe på. Til Sønderjyske-kampen kan man jo kun hente en billet pr. person, og mod FC Midtjylland var der omkring 200 billetter tilbage til Play+ abonnenter, så jeg kan simpelthen ikke se, hvordan der denne gang skulle være solgt et tilsvarende antal billetter, når hver bruger har kunne hente en billet mindre end til Midtjylland kampen.
Jeg har kobt Play+ for at hapse en billet til Sonderjydske 🤞🤞

Latest posts

Back