New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 465K
Nyheder om andre klubber
Nu tænkte jeg mere på MJ ucharmerende handling som passer til den ucharmerende klub fra Ikast
Jeg synes ærlig talt også buddet er usympatisk. FCM har et behov, og det har Sønderjyske ikke. Så prøver de at komme ind i hovedet på spilleren for, at spare måske 1-2 millioner kroner.

Tænker næste gang Sønderjyske skal sælge et talent ala Hyseni, så vil de nok gerne undgå at sælge til FCM. Det samme hvis det er et U17 talent el.lign.

Det er så lille et land, og så småt et miljø, at jeg tænker det vigtigste er, at alle tre parter er glade og tilfredse bagefter.

Derudover kan man jo undres over, om Sønderjyske har givet FCM lov til at tale med Magnus Jensen. Afslaget på buddet tyder ikke på det, Magnus Jensens reaktion gør.

Daather, SJF’s sportschef, sagde vist noget inden kampen mod OB om at der “selvfølgelig” ikke var direkte kontakt mellem Magnus Jensen og FCM. Jeg syntes det lød lidt som om SJF har en fornemmelse af at FCM ikke kører helt efter reglerne. Som sædvanlig, har man så lyst til at tilføje.
Vi har haft den før, og jeg siger det gerne igen. INGEN klubber følger de regler.

Det er klart, at fcm nok ik har en direkte linje til MJ fra Steinleins telefon, men selvfølgelig er de i kontakt med hans bagland, som jo repræsenterer MJ.

Sådan arbejder CV naturligvis også. Sådan arbejder alle klubberne.

Vi har haft den før, og jeg siger det gerne igen. INGEN klubber følger de regler.

Det er klart, at fcm nok ik har en direkte linje til MJ fra Steinleins telefon, men selvfølgelig er de i kontakt med hans bagland, som jo repræsenterer MJ.

Sådan arbejder CV naturligvis også. Sådan arbejder alle klubberne.
Nogle gør det bare - meget mere - elegant end andre.

Rygterne om en FCM bil på Fredensvang efter en spiller de siden ikke har vist noget interesse i er et meget godt eksempel.

Jeg er overbevist om, at CV naturligvis kendte til Røslers krav inden han kontaktede Malmø, sådan er gamet, men jeg er også overbvist om at der ikke var nogle journalister der kendte til interessen før end han kendte Røslers krav. Det er ikke altid tilfældet alle stedet.

Latest posts

Back