New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 461K
Nyheder om andre klubber
Ah det er at stramme den at sige de køber ham for 50 mio. For at komme derop skal han være en succes og de skal sælge ham stort. Så tror jeg de er meget tilfredse. Det lyder som om de køber ham for 20, så er der 5 mio i bonusser og ved videresalg kan den komme helt op på 50. Det lyder alt sammen meget fornuftigt. Jeg havde troet SE ville få flere garanterede penge for ham.

Pointen er, at de skal sælge ham for væsentligt mere end 50 millioner, før det bliver en god case for dem. Og det er meget ussndsynligt.

• Like
Reactions: Tom
Ifl mange Brøndby supportere så har de nu med købet Danmarks bedste trup der bør blive dansk mester - tænker godt nok de har urealistisk forventninger
Det er nok et mere fornuftigt køb end mange af dem de ellers har hentet fra nær og fjern, men mon ikke det kan tage lidt tid før han for alvor slår igennem. Det er fint hvis fansene generelt har meget urealistiske forventninger, så utilfredsheden lidt hurtigere kan begynde at indfinde sig og der kan komme pres på.

I så fald er det for mig at se ubetinget en dårlig handel af Brøndby. Brøndbys største salg er på 74 millioner.

At hente et talent til 50 millioner er et kæmpe gamble i sig selv. Det ville FCK og FCM tøve meget med. Det er en skærpende omstændighed, at Brøndby ikke har for vane at sælge spillere for særligt høje beløb, så ift. deres track record skal de virkeligt ramme den lige i røven, for at denne handel skal give mening.

Det stinker af en sportslig ledelse, der fortsat ikke ved, hvad den laver. Og det ligner Bundgaardhandlen, hvor de også købte alt for dyrt ind ift. deres track rekord.

Du ved jo godt, at deres spillere er meget mere værd end det de får for dem ;)

Apropos talent og skifte til Bif - de har vel ikke verdens bedste historik med salg og har indimellem beholdt dem længere end spilleren ønskede. Bare se Vallys som var nødt til at tage til Japan - det var nok ikke hans drøm i sin tid.

Latest posts

Back